Någon som spelar här? Isåfall, Alliance eller Horde? :)
Frostmane
Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;)
↗ till inläggetAhah, jag med! :)Jag spelar på Frostmane som alliance. Ungefär 60/40 ally/horde men horde är inge vidare ;)
Menade mer så att man fick en liten överblick över vilka från fuska som spelar på frostmane.
Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane.
Något som rekommenderas?
↗ till inläggetJodå, finns 3 guilder på alliance sidan som har clearat 13/13 HC 25 man och så är det väl 3 guilder till som har gjort 13/13 HC på 10 man.Spelar just nu på Kilrogg, men har funderat ett tag på att migga till Frostmane.
Något som rekommenderas?
Om du är ute efter pve dvs.
Klart man är ute efter PVE ;>
Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :)
↗ till inläggetSåklart inte, menade mer på att pve är bra på servern. :P finns många från 1-8 HC också.Klart man är ute efter PVE ;>
Jadu, 13/13 HC vore men har väl inte gear enligt de guilderna så det är ingen idé att ens slösa tid på en apply :)
Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger.
↗ till inläggetVad heter du och vilken guild spelar du i förresten?Vi har en av världens bästa PvP guilder också (MONSTERS) men där krävs att man varit gladiator ett flertal säsonger.
Kul att <MONSTERS> har Ebayer(s) i guildet dock.. heh.
Spelar på fmane, på båda sidorna, men nu efter senaste patchen lämnar jag nog min Dwarf rshammy bakom mig för att spela vidare som mage.
Horde.
Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera.
↗ till inläggetRedan gjort, tycker att Horde sidan är allt annat än inaktiv. Föredrar Horde sidan mer än Alliance sidan om jag ska vara ärlig.Gå inte horde på Fmane, inaktivt där som bara den. Har en alt som horde, inget att rekomendera.
Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)
↗ till inläggetJag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)Jag spelade på Horde sidan där i wotlk och i början av cata innan jag gick över till Alliance. Gick över för att det fanns ingen bra Horde guild på frostmane. Nu raidar jag i en guild på Alliance sidan :)
↗ till inläggetSant, men en mer är fortfarande bättre. :PJag gick till Turbo nu på Horde sidan. Dem är ju inte direkt dåliga måste jag säga, Ninth Order som du spelar i har ju till exempel bara tagit en mer HC boss :)
Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:
↗ till inläggetVäldigt sant det du säger.Sant, men en mer är fortfarande bättre. :P
Sen om man ser det så, så är Hagara ungefär lika svår som Morchock och skillnaden där mellan Hagara/Morchock och zon'ozz är stor. Det är fortfarande dåligt utav oss att bara ha dödat 3 bossar, men det kan jag säga beror på dålig rekrytering och dåliga spelare, som det alltid gör. D:
Just nu lider guilden av julledighet, vilket alla nästan gör.
Kevve, spelar du i Ninth Order? Vad heter du?
Edit: Found you :)