Bamsebjörnen, Göteborgarn (ta mig fan enda göteborgarn på min skola, sick.) kommer la inte på såmycket mer. De e nog de vanligaste
Vad Har Du För Titel I Skolan?
Klassens myglare/skojare/glidare
Jag är typ killen som alltid har en kamera i högsta hugg. Så att se mig utan kamera är ovanligt.
KennyBooii; för mitt unika uttal av "cha chaa!".
Vi ha inga märkbara indelningar i vår klass. Men våran klass är skolans stålthet kan man säga.
↗ till inläggetInte är det svenskan då.Vi ha inga märkbara indelningar i vår klass. Men våran klass är skolans stålthet kan man säga.
Klassens Ninja&Ghost
Captain Tankspridd
↗ till inläggetHaha, klockren.Inte är det svenskan då.
"Skägg" eller "Skägget"
några "smeknamn" jag har samlat på mig är "Filten", "Zexzi boi!" och "Guds son". Även "Brainiac" tror jag har nämnts men är inte helt säker.
↗ till inläggetÄr du här för att dö för mina synder?några "smeknamn" jag har samlat på mig är "Filten", "Zexzi boi!" och "Guds son". Även "Brainiac" tror jag har nämnts men är inte helt säker.
Blev alltid kallad fyllot pga mitt beteende när jag alltid kom till skolan skittrött.
↗ till inläggetNej verkligen inte. Jag var bara gudomligt bra på algebra enligt mina klasskamrater. :DÄr du här för att dö för mina synder?
↗ till inläggetOch jag som hoppades på ett sorglöst liv utan skuld. :(Nej verkligen inte. Jag var bara gudomligt bra på algebra enligt mina klasskamrater. :D
Kaktusen
Hackern
Datornörden
Bortskämd snobb.
Långeman! =D
Tofsen, Walle, Språkjäveln
Har fått några random smeknamn, tex: Grillspettan, spexwestside osv