💬
Logga in
Fuska.se

Är Jätte Kär I Min Ex Flckvän Hur Får Jag Henne Tillbaka?

42 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #21
↗ till inlägget

Fråga henne: Är du intresserad av mig?

seriöst fråga henne det kommer bara få henne att bli intryckt i ett hörn
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.

Försök inte ens med den här tjejen, det är mitt råd. Försök inte med någon överhuvudtaget om du inte själv kan inse hur du sårat någon annan.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #23
↗ till inlägget

Försök inte ens med den här tjejen, det är mitt råd. Försök inte med någon överhuvudtaget om du inte själv kan inse hur du sårat någon annan.

ok hur hade du då tänkt jag ska försöka vinna henne tillbaka?
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ok hur hade du då tänkt jag ska försöka vinna henne tillbaka?

Det ska du inte. Inse att du inte är mogen nog för en relation och att både hon och du kommer må dåligt av det i slutändan.
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Det ska du inte. Inse att du inte är mogen nog för en relation och att både hon och du kommer må dåligt av det i slutändan.

hur hade du då tänkt jag skulle få henne tillbaka svara bara på den enkla frågan. jag vill ju ha henne tillbaka
Nivå 6 · Fuskare

Säg rätt ut vad du känner och se vad hon säger.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

hur hade du då tänkt jag skulle få henne tillbaka svara bara på den enkla frågan. jag vill ju ha henne tillbaka

Enkla svaret är att det är kört för dig.. Eller jo du kan vinna tillbaka henne, ge för fan blommor säger jag 100 gånger. Det är det bästa ursäktet som finns. Finns ingen annan utväg.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag dumpa henne. men insåg sen att det var ett misstag att dumpa henne. Sen sa hon att jag sårat henne med men det vet jag inte mycket om.

Varför dumpade du henne? Okej, sig ungefär så här:

Jag är ledsen att jag dumpade dig, jag är kär i dig, jag vill ha dig tillbaka.

Vill hon inte ha dig? Ja... då... jag vet inte. Men börja så, för det finns inte mycket annats du kan göra.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #29
↗ till inlägget

Varför dumpade du henne? Okej, sig ungefär så här:

Jag är ledsen att jag dumpade dig, jag är kär i dig, jag vill ha dig tillbaka.

Vill hon inte ha dig? Ja... då... jag vet inte. Men börja så, för det finns inte mycket annats du kan göra.

ok men tror du det kommer funka?
Nivå 9 · Veteranfuskare

Hmm, beror ju på, men efetrsom hon fortfarande har kontakt med dig, och för att det var du som dumpade henne så kanske hon fortfarande är kär i dig, även om hon är sårad. Om du lyckas övertyga att du verkligen älskar/är kär i henne så kanske ni kan bli tillsammans igen.

Det kommer ändå ingen fördelar annars... ni förblir ju utan varandra annars.

18 Jun 2011
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #31
↗ till inlägget

Hmm, beror ju på, men efetrsom hon fortfarande har kontakt med dig, och för att det var du som dumpade henne så kanske hon fortfarande är kär i dig, även om hon är sårad. Om du lyckas övertyga att du verkligen älskar/är kär i henne så kanske ni kan bli tillsammans igen.

Det kommer ändå ingen fördelar annars... ni förblir ju utan varandra annars.

hmmm du kan ha rätt där :) får hoppas på det bästa
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

hmmm du kan ha rätt där :) får hoppas på det bästa

Hoppas också det går bra! Bara du är snäll och är övertygande så kommer du ha större chans
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #33
↗ till inlägget

Hoppas också det går bra! Bara du är snäll och är övertygande så kommer du ha större chans

jag åker inte förens om 1 vecka så jag hoppas på det bästa. För om hon inte ville veta av mig mer skulle hon ju inte ringt eller smsat mig :P
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

jag åker inte förens om 1 vecka så jag hoppas på det bästa. För om hon inte ville veta av mig mer skulle hon ju inte ringt eller smsat mig :P

Precis, det är ju därför du har en chans.
20 Jun 2011
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #35
↗ till inlägget

Precis, det är ju därför du har en chans.

hon kanske är rädd att jag dumpar henne igen också vad vet jag bara en tanke som slog mig.
21 Jun 2011
Nivå 6 · Fuskare

Varför dumpade du henne från början?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tänkte precis samma sak. Känns inte som att hon kommer ta dig seriöst om du redan dumpat henne en gång, det hade då inte jag gjort.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #38
↗ till inlägget

Det förblir ett mysterium

Men ärligt talat så vet jag inte

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Det förblir ett mysterium

Men ärligt talat så vet jag inte

Alltså finns chansen att du kommer göra samma sak igen.
22 Jun 2011
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #40
↗ till inlägget

Alltså finns chansen att du kommer göra samma sak igen.

Men det kommer jag inte göra. Men du kan ha rätt där whore

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in