http://www.rakaka.se/?newsID=17089
Fasen vad de kommer vinna på detta. B)
Snabb du är.
OnT: Jolt är en överskattad dryck för småbarn.
↗ till inläggetVisst är jag! B) Jolt är en hardcore landricka, punkt.Snabb du är.
OnT: Jolt är en överskattad dryck för småbarn.
Fett mycket godare med Coca Cola.
↗ till inläggetNej, det är en läsk/energidryck för 12 åringar som tror att dem är coola.Visst är jag! B) Jolt är en hardcore landricka, punkt.
Infinite: Håller med dig till 100 procent.
YAy. Det är fett gott. Och jag viste ett ställe förut som hade ett lager med jolt som sålde fortfarande ett tag efter dom lagt ner. Men de är en dryck som är värd att få leva!
LÄÄNGE LEVER JOLT COLAN!
Men usch, smakar ju som cola fast mycket "svagare".
Den är avskyvärd.
Jag tycker om Jolt. Fast man brukar tröttna om man dricker för mycket.
Coca tröttnar man dock aldrig på!
Fan va sega ni är, gamla nyheter!
But, fortfarande riktigt nice att Jolt kommer tillbaka.
Jo, jolt var najs
↗ till inläggetFörlåt så hemskt mycket att jag inte skrev detta tidigare, detta ska självklart inte inträffa igen.Fan va sega ni är, gamla nyheter!
↗ till inläggetBra! :)Förlåt så hemskt mycket att jag inte skrev detta tidigare, detta ska självklart inte inträffa igen.
Meh, Jolt Cola är vidrigt.
Själv håller man sig till dr.pepper.
↗ till inläggetFix'dMeh, dr.pepper är vidrigt.
Själv håller man sig till Jolt Cola.
Är väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....?
↗ till inläggetJävligt ironiskt att du heter Jolt själv ^^Är väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....?
Men ja, det är en sämre version av coca-cola fullproppad med koffein.
↗ till inläggetÄr väl jag som har dåliga smaklökar, men jag tyckte att den smakade som en sämre version av cola. Fattar inte hysterin omkring Jolt, tycker verkligen folk att den är så god eller handlar det bara om att "är man gamer så ska man älska den och hela tiden uttrycka sig om hur gudomlig den är!"....?
Det kanske verkar så, men de som verkligen har druckit under sina morgontimmar på lan vet att drycken är guld värd. Själv hatar jag energidrycker för de är så koncentrerade, så jag tycker Jolt passar bättre. Det är inte gott, men det gör susen.
Jolt Cola minns jag men gamla designen på burken, bruka kallas CS-Cola och fick sin fart när CS 1.5 spelades.
Gick att köpa på ICA Maxi, tobaksbutiker och IT-Caféer.
Coca cola är mycket godare än jolt som sagt :)
hujja , antingen pepsi eller ramlösa ska de va
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in