💬
Logga in
Fuska.se

Om Du Vann 1 Miljon Kronor

76 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag börjar tro att du tror att jag är oseriös. Men så är inte fallet.

Du kommer känna dig fett blåst när du sitter och betalar din försäkring, medans jag kör runt på vägarna utan att betala försäkringen, like a boss.

Men vadå? Vad är det för mening med att slösa sin miljon på en bil? Du har ju spelat bilspel (säkert GTA också!). Du vet säkert hur man snor en bil och sen kör iväg typ supersnabbt!

Och när kronofogden kommer på besök för att mäta ut din bil på grund av alla betalningsanmärkningar du har fått så kan du ju bara köra över dom med bilen :rambo:

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Men vadå? Vad är det för mening med att slösa sin miljon på en bil? Du har ju spelat bilspel (säkert GTA också!). Du vet säkert hur man snor en bil och sen kör iväg typ supersnabbt!

Och när kronofogden kommer på besök för att mäta ut din bil på grund av alla betalningsanmärkningar du har fått så kan du ju bara köra över dom med bilen :rambo:

Nja, har faktiskt hållt mig till Need for speed serien. Där, lär man sig hur man kör bil på ett bra sätt.

Men hur ska dem hitta hem till mig? Genom registreringsnumret? Du har väl sätt transporter? Där byter han registreringsnummer hela tiden!

Nivå 12 · Mästerfuskare

Fast i så fall måste du ju hitta en säljare som går med på att inte registrera ägarbyte. Annars finns du ju som bilägare i databasen :(

Du borde nog spela GTA så du lär dig hur man blir riktigt tuff innan du köper bilen. Då ordnar det sig säkert :cool:

Eller spela GTA så du lär dig hur man snor bilar! :D

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis

Köpa en bil, teknikprylar, kläder. Chilla grovt. Resa. Spara. Dela med mig.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Fast i så fall måste du ju hitta en säljare som går med på att inte registrera ägarbyte. Annars finns du ju som bilägare i databasen :(

Du borde nog spela GTA så du lär dig hur man blir riktigt tuff innan du köper bilen. Då ordnar det sig säkert :cool:

Eller spela GTA så du lär dig hur man snor bilar! :D

Självklart. De tusenlappar som är kvar efter köpet ger jag till säljaren, så att han inte registrerar något ägarbyte. Sedan har jag även ca 200 nummerplåtar liggandes i garaget så det är bara att byta vid behov.

Varför skulle jag sno en bil? Jag är inte kriminell! :angry:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Självklart. De tusenlappar som är kvar efter köpet ger jag till säljaren, så att han inte registrerar något ägarbyte. Sedan har jag även ca 200 nummerplåtar liggandes i garaget så det är bara att byta vid behov.

Säljaren skulle knappast acceptera det. Och snälla, mata inte trollen.
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Om han får 25 000kr rakt i fickan skulle han ju accepterat det?
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jag är inte kriminell! :angry:

Jo det är du. Eller kommer bli i alla fall!

Du tänker ju köra alldeles för fort, inte försäkra bilen, inte registrera ägarbyte, byta registreringsskyltar, smita från polisen och massa annat.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Du har inte en jävla aning eller hur? :D
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Jo det är du. Eller kommer bli i alla fall!

Du tänker ju köra alldeles för fort, inte försäkra bilen, inte registrera ägarbyte, byta registreringsskyltar, smita från polisen och massa annat.

Liksom, jag bryter inte mot någon "riktig" lag. Sådana där lagar är ju skit som Mona Sahlin kom på.

Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Jo. Brottsling!

:ph34r:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Du har inte en jävla aning eller hur? :D

Wtf, jag har visst koll.
Nivå 7 · Fuskare

Anmäler mitt egna inlägg för att få denna tråd låst.

:_

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Håller med, man kan gräva en egen stor håla, sen fixa vatten.

Får man fråga hur du tänkt att vattnet ska stanna kvar, kanske försökta hålla det rent och varmt så man kan bada i det.

Ontopic:

Skulle lagt på nöje, mer vet jag inte.

↗ till inlägget

Nja, har faktiskt hållt mig till Need for speed serien. Där, lär man sig hur man kör bil på ett bra sätt.

Men hur ska dem hitta hem till mig? Genom registreringsnumret? Du har väl sätt transporter? Där byter han registreringsnummer hela tiden!

Du verkar vara en sån som tror att allt som händer i spelet kan göras i verkligheten.

Du måste köra med en giltlig regestreringsskylt, annars bryter du även mot den lagen.

Jävlar vad Guggo kan skratta när han betalar sin försäkring, och du sitter inne 5-10 år på kåken, och sitter där och tänker på alla lagar du har brutit.

↗ till inlägget

Får man fråga hur du tänker när du har 200 nummerplåtar?

Var sak du få dom ifrån?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Får man fråga hur du tänker när du har 200 nummerplåtar?

Var sak du få dom ifrån?

Han "lånar" de såklart. :ph34r:
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men då hoppas jag han ser till att dom plåtarna inte är registrerade på ett fordon.

8 Jul 2011
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin
↗ till inlägget

Anmäler mitt egna inlägg för att få denna tråd låst.

:_

Tråd låst då tråden spårat ut...
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.