Kanske redan postat, men whatever
Kanske redan postat, men whatever
Skitkvalitet på mobilkameran :(
Bild på min fototapetsvägg. Bild på dator osv får ni när jag städat.
↗ till inläggetBild på min fototapetsvägg. Bild på dator osv får ni när jag städat.
Fan, fick inte ihop först, trodde det var något krux med olika vinklar osv. :P
Samma här, klockren mindfuck bild om man är trött. ;D
Förtydligande: Översiktskarta över Londons tunnelbanesystem.
[EDIT] Inte exakta färger och linjedragningar.
Mindfuck @ "fototapetsvägg".
↗ till inläggetFul tå ^
Här är min "crib"
Sitter du på sängen och spelar?
nice högtalare te tvn,, vare för system de där? har själv kikat på något liknande och tv bänken känns väldigt lik den jag först tänkte inhandla från ikea, fast blev den svarta lite högre modellen jag tog :)
Hm, har inte en aning faktiskt. Köpte de från ett konkurslager för 600 kr.. Pilot är märket på dem.
De har tjänat mig väl de senaste två åren kan jag iallafall säga.
Edit: Tror bestämt det är 5.1 system.
Ace Edge 3200?
Bild på TV:n, Ps3, 360, och bokhylla med dom flesta spel jag har.. Ingen idé att visa resten fören jag städat det, ser riktigt illa ut, atm.
^Trevligt skit på TVn ;)
Min soffa (ja, den har överdrag), 3 oöppnade påsar sedan en shoppingrunda i Malmö.
TVn, används endast att hänga kläder på. Samt en datorväska från Samsonite, ett bälte från Sail Racing och ett Yonex badmintonracket.
När TVn inte räcker till räcker till så får jag använda klädställningen. Faktiskt ganska cleant där nu med endast en Boomerang skjorta, Peak shorts, Converse och gympaskor.
Såja, nu kommer det "fina" stället. En laptop, ACER 7740G, en Roccat Kova mus och en Razer musmatta (den tunna). Samt pappas stora burk till höger med tillhörande skärm. Inget av det används -.-
Sist så kommer den lilla baslådan, skulle gärna haft andra högtalare så den får fungera som bord till skrivbordet (:huh:). Just nu är där endast en Rubiks Kub, en klocka, lypsyl och iPhone kartongen.
Detta kändes som ett blogginlägg, men w/e. Nu har jag delat mitt rum med fuska.se [:
Tror ingen vill se min hörna :P
Edit:Juste här är mitt rum ;:
↗ till inläggetKlarar du kuben? :)Min soffa (ja, den har överdrag), 3 oöppnade påsar sedan en shoppingrunda i Malmö.
TVn, används endast att hänga kläder på. Samt en datorväska från Samsonite, ett bälte från Sail Racing och ett Yonex badmintonracket.
När TVn inte räcker till räcker till så får jag använda klädställningen. Faktiskt ganska cleant där nu med endast en Boomerang skjorta, Peak shorts, Converse och gympaskor.
Såja, nu kommer det "fina" stället. En laptop, ACER 7740G, en Roccat Kova mus och en Razer musmatta (den tunna). Samt pappas stora burk till höger med tillhörande skärm. Inget av det används -.-
Sist så kommer den lilla baslådan, skulle gärna haft andra högtalare så den får fungera som bord till skrivbordet (:huh:). Just nu är där endast en Rubiks Kub, en klocka, lypsyl och iPhone kartongen.
Detta kändes som ett blogginlägg, men w/e. Nu har jag delat mitt rum med fuska.se [:
Haha, nej. Har inte tålamodet.. ><
Du har ju skitlite kvar, du behöver ju bara göra en alg så är den klar :(
↗ till inläggetKlarar du kuben? :)
-1 för bildquote.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in