💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Wii U

41 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

De kommer antagligen sluta släppa spel till Wii och börja släppa till Wii U.

Så man måste nog ta och köpa Wii U om man vill ha de senaste titlarna..

De kommer nog fortsätta att släppa några spel till Wii (kanske mest shovelware?), men de nya, stora titlarna kommer att komma till Wii U.
Nivå 0 · Nykomling

det är nog smartare att vänta på ps4 iställe om inte dom också kommer ha en kontroll med 6" skärm för det skulle inte jag orka spela med lixom kan ni tänka er hur obekväm kontroll. fast när det kommer tillräckligt intresanta spel till den kommer nog jag ändå köpa den :D

Wii U verkar vara bra men jag kommer nog inte köpa den.. :(

↗ till inlägget

det är nog smartare att vänta på ps4 iställe om inte dom också kommer ha en kontroll med 6" skärm för det skulle inte jag orka spela med lixom kan ni tänka er hur obekväm kontroll. fast när det kommer tillräckligt intresanta spel till den kommer nog jag ändå köpa den :D

Då får du vänta! :D

Har för mig att den ska komma ut om typ 2-5 år.

Men det kommer ha bra funktioner! :cool:

17 Jul 2011
Nivå 0 · Nykomling

hehe lol 2-5 år du vet väll att den kommer 2012 xD

eller menade du ps4? då kanske det är 2-5 år

Nivå 0 · Nykomling

Gameplay från Zelda i HD.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det där Zelda är bara en techdemo, förvänta er inte att nästa Zelda ser ut sådär.

10 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Hoppas att Nintendo krämer in lite med teknik än vad de har tänkt just nu i konsolen. Funkar inte med flera års gammal teknik längre :|

21 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

jag håller med. man ska inte köpa ett wiiU. det verkar som rip off av psp och det är mycket skönare att bara köra med en vanlig kontroll och ha skärmen på tvn. jag ska köpa xbox 720 / ps4 istället. :D

Nivå 0 · Nykomling

Du har inte förstått att TVn fortfarande är spelskärmen. Du får bara en extra skärm på din vanliga kontroll. :huh:

22 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

typ som deras stationära DS ^^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Du har inte förstått att TVn fortfarande är spelskärmen. Du får bara en extra skärm på din vanliga kontroll. :huh:

Det som är grejen, en konsoll som man spelar med ett halft DS ?! 3:
24 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Nej, seriöst. Tanken är ju att du kan ha din inventory screen i kontrollen, så du slipper pausa mitt i spelet. Bl.a.

Lite rykten: http://nintendoeverything.com/72144/

25 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

om ni inte fattar kan ni kolla på testet för zelda på wii u på youtube

28 Aug 2011
Nivå 0 · Nykomling

Ej intresserad av Wii U för att vara ärlig. Ge mig Zelda: Skyward Sword till Wii och jag lever lycklig i resten av mitt liv.

17 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

ni kanske inte visste det men man kommer kunna spela spelen på kontrollen också.

källa:http://www.gamereactor.se/nyheter/27760/Detta+%E4r+Nintendo+Wii+U%21/

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Från vad jag har hört om Wii U så ser jag fram emot den B)

Senast ändrad:

31 Oct 2011
Nivå 0 · Nykomling

Jag är verkligen nojjig över att prestandan i Wii U inte kommer motsvara folks förväntningar. Grafiken på Wii var ju en ren katastrof i många fall

Nivå 0 · Nykomling

Men det var ju för att Wiit var nästan lika stark som GameCuben.

Tror personligen den kanske blir lite starkare än Xbox360 överlag, men den kommer ju vara svagast i nästa generation ändå.

18 Dec 2011
Nivå 0 · Nykomling

Så tråkigt att Nintendo helt har övergett de gamla traditionella kontrollerna :(

Det är för jobbigt att spela med wii-remotes, kinnect osv. Kul en stund, men sen bara jobbigt.

25 Nov 2012
Nivå 0 · Nykomling

Är det någon här som har wii u? :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in