💬
Logga in
Fuska.se

Terrordåd I Oslo

107 svar · startad

Trådstartare #1

I fredags, hände det sjuka saker i Oslo. En kraftig explosion har inträffat en regering byggnad, efter några timmar vad det hellt sjukt massmord på ett läger nånstans utanför Oslo. Allt detta har drabbats av en psykisk norsk man. Just nu har polisen fångat han, tack och lov.

Här får ni en video: http://www.youtube.com/watch?v=FPHOacQfrmg

Finns även en video på folk som har dödats på lägret.

Helt sjukt och så jävla tragiskt över dom som dog.

25 Jul 2011

Jag tänkte göra en tråd, men varför? Vad ska man skriva? Finns inget att diskutera om.

Kanske om straffet till Breivik, men han kommer troligtvis få det värsta som är tillåtet i Norge. Man kommer uppenbarligen ge honom det värsta straffet som är tillåtet i Norge ändå

Detta var hemskt, inget snack. Jag har suttit och kollat på nyheter och rullat tummarna av hat i timmar av den där hemska Anders.

Lite bristfällig info i huvudinlägget, "hellt sjukt massmord på ett läger nånstans utanför Oslo".

Håller med Layton, känns som att visst kan man göra en tråd men jag kan inte riktigt sätta fingret på någon bra anledning.

Vad ska vi diskutera?

Ser absolut inget diskussions underlag. Tror bara mest att tråden kommer spåra inom snar framtid.

Vad kallas sju döda norska ungsossar?

En bra början.

↗ till inlägget

Ser absolut inget diskussions underlag. Tror bara mest att tråden kommer spåra inom snar framtid.

En bra början.

Jag var osäker innan på om jag hatade dig eller inte.
Jag behandlar hemska saker genom humor, mitt sätt att hantera det som har hänt.

Helt sjukt det som hänt, ja. Men vad ska vi mer diskutera här?

Finns nog en ganska bra anledning för att detta inte kommit upp innan.

Han förtjänar inte att leva, vissa människor har helt enkelt förbrukat sin rätt att leva. Sluta vara såna pussies och avrätta jäveln.

↗ till inlägget

Han förtjänar inte att leva, vissa människor har helt enkelt förbrukat sin rätt att leva. Sluta vara såna pussies och avrätta jäveln.

Jag håller delvis med dig, problemet är bara moralfrågan, och staten skall enligt mig inte få bestämma över någons liv eller död, no matter the case.
↗ till inlägget

En bra början.

stöder du hans agerande?
↗ till inlägget

stöder du hans agerande?

Han stödjer knappast idiotens agerande, Nomatic är bara grovt ironisk.

Finns ingen anledning att döda idioten, det man borde göra är att slänga in honom i en låda separerad från allt i världen.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

stöder du hans agerande?

Jag drar ett skämt och du tror jag stödjer han?

Så om man drar jude skämt så stödjer man Hitler och nazismen? Skärp dig.

Så enligt vad jag har förstått, gjorde han det för att dessa människor stödde invandring av muslimer?

Bättre att ge han typ 200+ års fängelse som man kan få i USA, det är ju värre än att dö. Vad jag har hört brukar fångar som gjort liknande brott, speciellt mot barn/ungdomar, inte vara alltför populära i fängelset.

Synd bara att 21 år är mest i Norge som jag förstått det om man sköter sig i fängelset.

↗ till inlägget

Så enligt vad jag har förstått, gjorde han det för att dessa människor stödde invandring av muslimer?

I stora drag ja.

Han vill hindra folk från att gå med i låt säga Socialdemokraterna.

Senast ändrad:

Trådstartare #18

Enligt hans information, så tränade han sig att skjuta med vapen på MW2, innan han gjorde det i riktiga livet. Hellt sjukt. Han spelare ochså WoW. Och det där med avrättning, lagen kan inte ändras på grund av att en psyk man gjorde detta. Är hellt säker detta händer aldrig i Norge, så det vore onödigt att ha dödsstraff. Dom kan inte även fängsla han för resten av hans liv. 21 år är det högsta man kan va i ett fängelse i Norge. Han kommer nog bli 40 år tills det. Tänk sen när han släpps kommer han göra om det?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Han stödjer knappast idiotens agerande, Nomatic är bara grovt ironisk.

Finns ingen anledning att döda idioten, det man borde göra är att slänga in honom i en låda separerad från allt i världen.

Precis, bättre att sätta in honom i sinkabirum och låta han lida resten av sitt liv. Finns ingen anledning att ge honom en snabb död som han bara kommer njuta av.

↗ till inlägget

Precis, bättre att sätta in honom i sinkabirum och låta han lida resten av sitt liv. Finns ingen anledning att ge honom en snabb död som han bara kommer njuta av.

Detta! ^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in