💬
Logga in
Fuska.se

Hur Bra Är Den ? Geforce 8800 Gtx Sli

25 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Tjena vet ni om Geforce 8800GTX är en bra grafikkort ?

Skulle den kunna klara av typ Crysis 2 eller typ BlackOps?

:)

Mvh MW2Killer

Nivå 8 · Veteranfuskare

Ja du kan köra Crysis 2 med 8800GTX, det är ändå inget att rekommendera då det drar mycket ström och inte stödjer DX11.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Ja du kan köra Crysis 2 med 8800GTX, det är ändå inget att rekommendera då det drar mycket ström och inte stödjer DX11.

gammal e den med torr jag. nae det va bara så att jag kanske ska köpa komplettspel datorn från blocket ^^ den har altså 2 geforce 8800gtx :)

Men det är så att jag vill bara lägga ut max 5500 kr på en datorn just nu, men vet inte om jag ska köpa helt ny från ex Inet.se för 5 elr köpa från blocket för 5 för man vet ju att den e bra efetrsom den har kostat mer om du fatatr vad jag menar. Men också vill jag köpa Helt ny o bygga ihop själv. vad tycker ni ? köpa helt ny o Bygga ihop själv elr beganat grymt bra speldatorn ? :/

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

tl;dr

blir bättre om du bygger själv.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5
↗ till inlägget

blir bättre om du bygger själv.

Joo :/ men tänkte på att datorn från blocket kanske har kostat över 13 :o & blire gammalt kan man ju alltid uppgradera till framtiden ^^

Men det blir nog köpa helt o bygga ihop själv :). kan alltid uppgradera där med när man har fått in lite cash ^^

Men spelar roll om det inte stöjder DX 11 ?:/ elr ? såg på yt & såg inget skillnad inte ens Dx9 vs DX11 på BC2 :? :/

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Joo :/ men tänkte på att datorn från blocket kanske har kostat över 13 :o & blire gammalt kan man ju alltid uppgradera till framtiden ^^

Men det blir nog köpa helt o bygga ihop själv :). kan alltid uppgradera där med när man har fått in lite cash ^^

Men spelar roll om det inte stöjder DX 11 ?:/ elr ? såg på yt & såg inget skillnad inte ens Dx9 vs DX11 på BC2 :? :/

Även om den 'gammla datorn' kostade över 13 förut, så kanske den är värt 1-2k nu?
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #7
↗ till inlägget

Även om den 'gammla datorn' kostade över 13 förut, så kanske den är värt 1-2k nu?

ja jo rätt fan :/ men dem har jävligt bra grejer ;D

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

ja jo rätt fan :/ men dem har jävligt bra grejer ;D

nope
Nivå 9 · Veteranfuskare

Två dåliga grafikkort i sli/crossfire är alltid sämre än ett bra grafikkort.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Två dåliga grafikkort i sli/crossfire är alltid sämre än ett bra grafikkort.

joo rätt där med :/ blir nog o bygga ihop allt själv då ^^

4 Aug 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Dem flesta som annonserar på blocket om sina datorer ljuger om inköpspriset. Samt rasar värdet på datorer riktigt fort, om det nu inte är entusiast komponenter som håller lite längre.
Nivå 11 · Veteranfuskare

Efter en snabb översyn är det nästan brottsligt att sälja datorer på blocket så dyrt då nytt inköp kostar ungefär lika mycket med nya grejer (?)

Nivå 6 · Fuskare

eh.. är inte 8800 typ 6 år gammalt

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #14
↗ till inlägget

eh.. är inte 8800 typ 6 år gammalt

joo xdd

Ska istället bygga ihop själv :)

men vad tycker ni om denna då ? Jag är inte sådär jätte bra på o sätta ihop dä xd men kom med förslag o så :)

https://www.inet.se/kundvagn/visa/698324/2011-08-04

↗ till inlägget
joo xdd

men vad tycker ni om denna då ? Jag är inte sådär jätte bra på o sätta ihop dä xd men kom med förslag o så :)

Hmm vafan förut kostade det 4 699kr & nu 5 132kr ??

Går priserna upp och ner hos Inet elr ?:S

post-92197-1312468841_thumb.jpg

För helvete, lär dig ta ut vissa delar ut screenshots, eller använd skärmklippverktyget...

Står bara inte ut med folk som måste ta en hel jävla screenshot när dom ska visa en liten jävla grej.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #16
↗ till inlägget

För helvete, lär dig ta ut vissa delar ut screenshots, eller använd skärmklippverktyget...

Står bara inte ut med folk som måste ta en hel jävla screenshot när dom ska visa en liten jävla grej.

Men kolla inte då om du inte står ut ??? elr

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

joo xdd

Hmm vafan förut kostade det 4 699kr & nu 5 132kr ??

Går priserna upp och ner hos Inet elr ?:S

Byt ut CPU-kylaren mot Arctic Cooling Freezer Pro Rev.2.
Nivå 5 · Fuskare

Är det inte bättre med 2 st ram stickor?

5 Aug 2011
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Är det inte bättre med 2 st ram stickor?

Jo, byt ut stickan till 2 st stickor istället så får du dual channel.
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #20

Ursäkta.. ^^

någon som kan säga om denna paket skulle kunna funka ihop ? ^^

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in