↗ till inläggetJag vet inte. :wacko:Men varför är jag inte med på Roligt Folk? :(
OnT:
5/10
↗ till inläggetJag vet inte. :wacko:
OnT:
5/10
5/10
Skulle vart mycket mer clean om du centrerade hela presentationen, eller iallafall bilderna.
10/10
9/10
Väldigt intressant text
10/10
Yes I am.
9/10
7/10 Det är ju nästan Nyan Cat.
7/10, det var ju trevligt tidsfördriv.
Snygg volt också.
Och Adi är ett ganska nice name.
3/10
Höhö, tack. Kan ju tillägga att jag inte heter så, det är bara ett smeknamn som jag är lokalkändis under.
8/10
7/10
Smart idé att ha bilder på de artister du tycker om. Kände igen ganska få dock, men du hade ju bild på Mercury, Lynott, Bowie, Lennon...
:D
6/10
Lennon är inte med i min press? o.O
dessutom känner du nog igen fler om du tänker efter
Jävligt snygg faktiskt. 9/10
↗ till inläggetInte? Oj, fail...6/10
Lennon är inte med i min press? o.O
dessutom känner du nog igen fler om du tänker efter
Ja, jag kände igen några till, men som jag inte lyssnar på så mycket, men vissa har jag en liten aning om men vågar inte gissa nu när jag sa fel...
onT: 4/10
Jaa... den var lite tom ju, och jag kan tyvärr inte tyska så... sry.
Lite för mycket text, blir lixom tl;dr.
4/10
Bra demopan citat, bra backpack, bra låt, skulle ge det en 8'a, men ponnyn drar ner det till en 6'a tyvärr.
8/10. Clean. Snygga och trevliga personer.
Simpelt, bra lista, 8/10, men eftersom jag skymtade Member blir det en solklar 9'a. Bra jobbat.
8/10
Den är skitkul, jag glömmer dock alltid bort att du har den där random snubben som presentation varje gång besöker din profil. Men nu kom jag ihåg, annars blir jag alltid överraskad :P
↗ till inläggetHan har inte samma press längre.8/10
Den är skitkul, jag glömmer dock alltid bort att du har den där random snubben som presentation varje gång besöker din profil. Men nu kom jag ihåg, annars blir jag alltid överraskad :P
OnT:
9/10
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in