💬
Logga in
Fuska.se

Läskigaste Tempel?

21 svar · startad

Trådstartare #1

Hej! Ni har säkert varit med om att ni har varit i ett tempel och blivit så skrämda så att ni släppte i byxan! ;)

DET HAR JAG! Jag är kvar i forest tempel i ocarina of time för att alla floor masters skrämmer livet ur mig! :lol:

Så vilket tempel har ni blivit skrämda i ?

det måste ha varit skogs templet i ocarina dem där händerna som kom från ingenstans XD

10 Jul 2011

Stone tower.

13 Jul 2011

Tycker inte det är så läskigt längre för nu är jag ganska bra på det, men i början var Temple of the Ocean King i The Legend of Zelda: Phantom Hourglass hemskt, det går på tid och phatomerna jagar dig, waaa.

19 Jul 2011

Shadow Temple eller Snowpeak Ruins (NOT TAKE MIRROR!)

20 Jul 2011
↗ till inlägget

Shadow Temple eller Snowpeak Ruins (NOT TAKE MIRROR!)

this, + Forest Temple pga psychomusiken.
Jag var livrädd för allt när jag var liten och spelade Zelda OoT. Shadow Temple och allt där zombies var med, gud.
26 Jul 2011

Snowpeak Ruins för den isolerade och övergivna känslan.

Forest Temple i OOT för psychomusiken, som Joslol sa.

10 Aug 2011

Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där.

Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga.

Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag.

13 Aug 2011
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Haha, säger samma, Forest Temple, det var det enda templet jag inte kunde klara, så mina bröder fick fixa mig förbi det där.

Dock så var det Wallmasters som skrämde skiten ur mig, Floormasters var inte lika läskiga.

Fast det lär ju ha varit en 9 år sedan, tror inte jag skulle finna dom lika läskiga idag.

(gulp) 9...år!? :o Och jag är bara 11! Det betyder att du är typ...20! ..............

↗ till inlägget

(gulp) 9...år!? :o Och jag är bara 11! Det betyder att du är typ...20! ..............

Och...?
14 Aug 2011
↗ till inlägget

Och...?

splut tror kanske att de flesta på den här sidan är jämnåriga med honom?

onT: den där mörka våningen i Tower of Spirits i Zelda Spirit Tracks är också rätt läskig...

27 Aug 2011

Inget tempel har varit läskigt i OOT för mig, njuter av spelet istället för att bli skrämd :o

↗ till inlägget

Inget tempel har varit läskigt i OOT för mig, njuter av spelet istället för att bli skrämd :o

Vem säger att man inte kan njuta av ett spel och bli skrämd samtidigt?
3 Sep 2011
Trådstartare #15
↗ till inlägget

splut tror kanske att de flesta på den här sidan är jämnåriga med honom?

onT: den där mörka våningen i Tower of Spirits i Zelda Spirit Tracks är också rätt läskig...

eeee... Jag brukar liksom inte tänka på åldern. spelaren är väll alltid ung i sig...

Temple of the Ocean King i The Legend of Zelda: Phantom Hourglass är ju läskigt när dem där små robotarna, eller vad dem nu heter, kommer och ger en en smäll så man snurrar till och skickar phantomerna på en. Robotarna är ju läskiga som fan.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Vem säger att man inte kan njuta av ett spel och bli skrämd samtidigt?

svårt o säga men det är så jag känner ^^
10 Sep 2011
Trådstartare #18

Jupp! Men sista våningen i tower of spirits är mer jobbig en läskig tycker jag. Men vad vet jag?

7 Dec 2011
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Och...?

Asså jag har inget imot det, Kul att det finns äldre här på forumet och hemsidan också. (äntligen några som kan stava) Ps/ Gillar din Avatar. PPS/ Har ändrat läskigaste tempel, är nu ancient cistern i skyward sword. Eller om silent realm gills. ;)
28 Apr 2012
Trådstartare #20

Fast i forest temple. Förut var det läskigt men nu är det inte det. Hittar inte en jäkla nyckel!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in