Ja det är sant, tro det eller ej, men vi är här i all vår prakt. Efter ett års avstängning har vi blivit tillåtna att komma tillbaka. Vi gör denna tråd för vi vet att ni gärna skulle vilja veta det, om ni blir glada eller ledsna är upp till er.
Vi måste ju medge att vi har hållit ett vakande öga under året på fuska och våra vänner som är här, och vi är glada över det villkorslösa stöd vi har fått. Vi vet att ni har frågor att ställa, och vi har svar att ge. Många konstiga myter har tyvärr uppstått angående vår avstängning och inaktivitet, och vi ska göra vårt bästa för att svara på allt.
Detta är en liten lista på typer av frågor som är relevanta för tråden:
- Varför kom ni tillbaka nu?
- Vad har ni haft för er?
- Varför blev ni avstängda?
- Vad hände med Kattgruppen?
- Kommer ni att starta nått nytt gruppforum?
- Vad hände för er del dagen då ni blev avstängda?
- Vad ska ni göra nu?
- Var det ni som gjorde dataintrånget på fuska?
- Vad handlade tråden om som postades i och med dataintrånget?
- Visst är admin ett riktigt praktarsel?
- Vad pysslade Kattgruppen med?
-----------------
Till alla moderatorer som vill låsa
Denna tråd har godkänts av admin i ett mail till mig (Dave37), så ni behöver inte ens överväga att låsa:
http://i55.tinypic.com/j0i5g7.png
P.S. - Även om vi planerar att sköta oss så vill vi bara notera att vi har 4/5 varningar och kan inte garantera att vi är kvar här så länge i alla fall. Vi hoppas att vi kan ha tillgång till forumet i framtiden men det är inget vi direkt kan göra något åt.
P.P.S. - Jag (Dave37) har bytt msn till [email protected] eftersom min gamla adress blev avstängd. Jag saknar många av mina vänner från fuska men eftersom jag inte kan era adresser i huvudet måste ni tyvärr adda min nya adress.