Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ?
om man tex har beställt dator i delar, o vissa finns inte i lager
Hur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ?
↗ till inläggetVanligast är väll 2,Veckor - 2, Månader Om den inte finns i lager d:pHur lång brukar leveranstiden hos Inet vara ?
Dem beställer från centrallagret om det kommer in order och dem inte har i huvudlagret, tar då 1 - 2 veckor.
Senaste beställningen en polare utförde och det var en hel dator i delar, så tog det 2 dagar.
2veckor ?:o :o aj fyfan, man orka liksom inte vänta xdd :(
↗ till inläggetDet brukar väl stå?
T.ex
och vad menas med det då ?:)
T.ex
juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^
T.ex
juste vad menas med att vissa dator delar har "Reserverat" ? ^^
Betyder väl att de finns tillgängliga då typ?
Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ?
↗ till inlägget
Betyder väl att de finns tillgängliga då typ?
Att om det är t.ex 4/8 idag, och du beställer så skickar dom saken 31/08 ?
Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ?
↗ till inläggetDom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :)Men hur äre med delarna som är i lager då ?, har hört att om man beställer alla dator delar samtidigt o vissa inte finns i lager, och dem som finns i lager skickar de/Inet då försig, och när andra delarna finns i lager så skickar dem igen ? har hört det från några kompisar :/ Eller skickar dem allt då samtidigt när allt finns i lager ?
↗ till inläggetHmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.-Dom skickar när allt finns i lager, så fort alla är i lager så skickas allt. Jag fick mina dator delar inom... ja du, 16-18 timmar när jag beställde den innan kl 5 och alt fanns på lager då :)
↗ till inläggetjapp så går det när man inte tänker :DHmm Ååh :( kul för dig xD.. här sitter man o har väntat i nu i 1 vecka -.-
Hade tänkt mig o byta till delar som finns i lager, så skulle en grafikkort på 500w fungera med med nätdel på 500w ? eler måste man ty ha 550w-600w ? ^^
↗ till inläggetDu kan köra på 500w, för mig så var det inte någon skillnad när jag ändrade mitt nätagg från 500 till 600 så det ska funka. Alltid bra o ha mer än vad man behöverHade tänkt mig o byta till delar som finns i lager, så skulle en grafikkort på 500w fungera med med nätdel på 500w ? eler måste man ty ha 550w-600w ? ^^
När det inte finns i lager brukar det ta 1 vecka för mig.
jag fick mitt grafikkort som inte fanns i lager två dar före den skulle komma i lager
Aj jag bytte ist till andra delar som fanns i lager :) liksom orkade inte vänta så lika bra byta xd
Och nu sitter man här med den nya datorn :D ^^
↗ till inläggetGrattis ;D Hoppas du e nöjd ;oAj jag bytte ist till andra delar som fanns i lager :) liksom orkade inte vänta så lika bra byta xd
Och nu sitter man här med den nya datorn :D ^^
↗ till inläggetGrattis ;D Hoppas du e nöjd ;o
Är mer än nöjd ;D
↗ till inläggetVisa en bild senare på din dator efter bygget ;oÄr mer än nöjd ;D
↗ till inläggetVisa en bild senare på din dator efter bygget ;o
SÅ blev den ^^
""sorry för lite sen svar :)""
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in