Såsom rubriken lyder, kommer man kunna spela BF3 betan eller inte? kollade runt lite, någonstans stod det Ja det kan man samtidigt som det stod att man måste äga en skitkopia av failade medal of honor för att kunna vara med i bf3 betan. Vilket av följande är sant? Själva BFBC2 var ju gratis o de var skitkul o spela då, skulle aldrig vara fel o testa bf3 betan för att få upplevelsen av spelet :P
Kommer Man Kunna Spela Bf3 Betan?
↗ till inläggetFetmarkerade stycket stämmer.Såsom rubriken lyder, kommer man kunna spela BF3 betan eller inte? kollade runt lite, någonstans stod det Ja det kan man samtidigt som det stod att man måste äga en skitkopia av failade medal of honor för att kunna vara med i bf3 betan. Vilket av följande är sant? Själva BFBC2 var ju gratis o de var skitkul o spela då, skulle aldrig vara fel o testa bf3 betan för att få upplevelsen av spelet :P
↗ till inläggetMycket besviken faktist... riktigt asså ):Fetmarkerade stycket stämmer.
Det är en öppen beta. ALLA kan/får vara med.
De med MoH har en reserverad plats/får betan tidigare än resten av oss dödliga.
↗ till inläggetJaha ok förstår nu :PDet är en öppen beta. ALLA kan/får vara med.
De med MoH har en reserverad plats/får betan tidigare än resten av oss dödliga.
OMG, jag har Moh tell me guys how to get da beta!?
Det va inget, man var tvungen att ha limited edition -_-'
När kommer betan ut da?
↗ till inläggetInom två veckor. Gissningsvis den 25:e.När kommer betan ut da?
↗ till inläggetHade för mig att det var den 17:e men det är nog den 27:e för då blir det 1 månad mellan betan och releasen som det var på BFBC2 då ^^Inom två veckor. Gissningsvis den 25:e.
↗ till inläggetDet ryktas att betan släpps den 25:e för de som har MoH LE eller förbeställt på Orgin och den 27:e för alla andra.Hade för mig att det var den 17:e men det är nog den 27:e för då blir det 1 månad mellan betan och releasen som det var på BFBC2 då ^^
↗ till inläggetMk låter bra då :D man får ändå spela en månad gratis vilket blir fett nice!Det ryktas att betan släpps den 25:e för de som har MoH LE eller förbeställt på Orgin och den 27:e för alla andra.
Är väldigt säker på att betan släpps den 27:e för dom med Medal of Honor och 29:e för resten av oss.
↗ till inläggetNope, bfbc2 betan releasades 1 månad innan releasen. För medal of honor är det 25:e och 27:e för oss som inte har det.Är väldigt säker på att betan släpps den 27:e för dom med Medal of Honor och 29:e för resten av oss.
den kommer den 29:onde och det har dice bekräftat.
↗ till inläggetIngen har betan nu. Förutom de på Dice då.de utan betan får det den 29:onde för de utan MOH, det är bekräftat.
Skrev fel på mitt förra inlägg.
↗ till inläggethttp://www.gamereactor.se/nyheter/29176/Ba...a+29+september/Nope, bfbc2 betan releasades 1 månad innan releasen. För medal of honor är det 25:e och 27:e för oss som inte har det.
27:e för Medal of Honor.
29:e för resten.