↗ till inläggetskimmar du fortfarande? :D
Självklart! men fick sluta skimma i juli tills vidare då jag fick en fraktur + hematom på foten. Dessutom lider mina ben av kompartment så jag har inte tränat till 100% i år. Men nästa år dåfan!
↗ till inläggetskimmar du fortfarande? :D
Självklart! men fick sluta skimma i juli tills vidare då jag fick en fraktur + hematom på foten. Dessutom lider mina ben av kompartment så jag har inte tränat till 100% i år. Men nästa år dåfan!
BUMP. För att jag förtjänar mer frågor än de jag fått. (Fyller år idag dessutom bitches)
Grattis :D Fått något kul? Speciella planer?
↗ till inläggetGrattis :D Fått något kul? Speciella planer?
Tack! Fick nädvändigheter, minneskort, hörlurar, pengar och får välja valfri parfym haha. Duger för mig och mina behov :)
Planer; 1. Köpa dator. 2. Öppna sparkonto inför tatuering i januari. 3. Köpa Blåvitt eller Arsenaltröja! :)
Vart på kroppen ska tatuering sitta och vad är det för motiv? Svartvit eller färg?
↗ till inläggetVart på kroppen ska tatuering sitta och vad är det för motiv? Svartvit eller färg?
Börja på höger skuldra för att sedan vandra ut på höger biceps. Gay eller inte, själv tycker jag det är jävligt coolt när en man bär upp blommor så jag ska tatuera in en hibiskusranka. Just nu lutar det åt svartvitt men jag får se.
sluta hor då. jag är fan värd mer än tre sidor. :((((
Vad får dig att tro att ditt hår är sexigare än FreakyStyley's?
↗ till inläggetVad får dig att tro att ditt hår är sexigare än FreakyStyley's?
för att jag med lätthet bär upp en magnifik lejonman i en hårt wrappad knut! eller gjorde. gör snart igen.
gillar du david hasselhoff?
↗ till inläggetgillar du david hasselhoff?
ja, sedan jag började läsa tyska så!
BUMP. Jag är fortfarande värd mer än tre sidor.
Tikker do åm mäj? (Tycker du om mig?)
Vet inte vem du är, så nej!
Pungvred eller gallstensanfall ?
Smärtan du kommer att känna får 5 toasts av 5 möjliga. Kanske blir lite lättare att välja nu.
Vad hette din roliga tandläkare som du berättade om för mig?
↗ till inläggetPungvred eller gallstensanfall ?
Smärtan du kommer att känna får 5 toasts av 5 möjliga. Kanske blir lite lättare att välja nu.
Har haft gallstensanfall. Men pungvred, nej. Tar ett gallstensanfall igen i så fall. Vet ju vad som väntar.
↗ till inläggetVad hette din roliga tandläkare som du berättade om för mig?
Gunnar Bringman!
Läget? Nu och på det stora hela?
Just nu är det bra. Överlag är det rent ut sagt åt helvete. De senaste 18 månaderna har varit överjävliga. Men jag överlever nog
Får man fråga varför?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in