↗ till inläggetBara för att jag inte klarar det själv betyder det väll inte att jag vill nerfa det? Tvärtom så tycker jag det är bra eftersom medelbra spelare som jag ska behöva lära sig sin klass för att klara av saker. Dessutom så kunde du ju kollat datumet för dom andra inläggen, ca 2 månader sen.För två sidor sen hade du 0/7NORMAL Firelands progress, och nu whinar du om svårighetsgraden på raider?
Jag tycker i alla fall om detta, den här patchens' progress har varit löjligt långsam, så jag vill bara döda Rag H och bli klar med det.
Dagshändelser I Wow.
↗ till inläggetMen du har ju löjligt mycket content kvar, du får väl lära dig på Ryolith heroic eller vad du nu än är på. <.<Bara för att jag inte klarar det själv betyder det väll inte att jag vill nerfa det? Tvärtom så tycker jag det är bra eftersom medelbra spelare som jag ska behöva lära sig sin klass för att klara av saker. Dessutom så kunde du ju kollat datumet för dom andra inläggen, ca 2 månader sen.
Herbalism 400 -> 430 och kört Arena's med min vän :]
6/7 i FL på tre timmar. Sjukt överdriven nerf.
↗ till inlägget6/7H i FL på två och en half timme, lolnerf.6/7 i FL på tre timmar. Sjukt överdriven nerf.
Både glad och lite besviken, tog äntligen Ragnaros men han är ju nerfad så jag fick aldrig uppleva den hårda skolan :/
↗ till inläggetHeroic?Både glad och lite besviken, tog äntligen Ragnaros men han är ju nerfad så jag fick aldrig uppleva den hårda skolan :/
↗ till inläggetNej normal, hade en lång paus på ungefär 2 månader så vi hann inte gå in i heroic.Heroic?
↗ till inläggetRagnaros var inte direkt den hårda skolan på normal heller.Nej normal, hade en lång paus på ungefär 2 månader så vi hann inte gå in i heroic.
↗ till inläggetNej men du förstår säkert vad jag menar.Ragnaros var inte direkt den hårda skolan på normal heller.
Idag tog jag Magmaw och dom dära robotorna (:
Guilden är 7/7H 10man nu, så vi mergade grupperna till en 25man grupp (som vi brode ha varit från början =/) och moppar upp resten nu.
Wipar 18 timmar/vecka på Rag H!
↗ till inläggetGrattis! =)Guilden är 7/7H 10man nu, så vi mergade grupperna till en 25man grupp (som vi brode ha varit från början =/) och moppar upp resten nu.
Wipar 18 timmar/vecka på Rag H!
Har själv bytt guild pga inaktivitet så vi har precis börjat på heroic, lär nog inte ta så lång tid efter nerfen.
Idag fick jag Ruthless shoulders till min DK.
Cappat qp och köpt [Ruthless Gladiator's Plate Gauntlets] och level 60 på min priest..
Dödat Ragnaros Heroic, gött att han äntligen är nere. D:
drog 4 levels idag från 35 till 39 :) :P :o
7/7 firelands nere, ska börja köra heroic nästa vecka :D :D :D
PTR raids, har nu dödat 5 bossar i Dragon Soul.
Rafat ett tag nu, måste säga att det är grymt att man kommer upp i 80 nu. Dinga 3 st 80's på 5 dagar.