Boostat lite med Guildmastern gick upp 2 levlar : )
Dagshändelser I Wow.
Kutade runt i deadmines i Westfall med en Rogue som jag fick spela på min kompis account.
Suck, att det ska ta så här länge att cleara allt content, WTB bra folk. <.<
Utforskade stormwind lite. Det ser ju riktigt trevligt ut. :)
flög runt i orgrimmar o vänta på raid men sen skulle vi inte raida så då logga jag ut!
↗ till inläggetUtforskade stormwind lite. Det ser ju riktigt trevligt ut. :)
Varit horde hela tiden, eller bara att du har inte utforskat alla ställen?
Själv lirade ja HC morchok, Besviken på nerfen, hc känns som normal nu.
Är i Shadowmoon Valley och försöker få exalted med dem och få en NetherDrake :)
Försöker få hyffsat PvE:gear genom att skaffa valor, så att jag kan raida med guildet.
↗ till inläggetÄr i Shadowmoon Valley och försöker få exalted med dem och få en NetherDrake :)
Har netherdrake :)
Själv körde man ju med veckans dummaste raid leader, som försöker ninja loota men misslyckas totalt hårt. Bara för att vår guild har tagit ett par veckors break så tvingas jag med pug :(
Kollade på när min klasskamrat stal prylar från NPCs i olika ställen med en rogue.
Tog spine på normal idag med en pug :D
Lekt runt i BGs som vanligt med mina vackra legendary daggers, tar 100k kills närsom, slackat :P
Tog Madness för första gången :D
Lootade en liten söt mount. Tror jag ligger på 108 st nu. Hoppas på Green-proto nu när mitt egg hatchar. Fick en whelp senaste gången, dock har jag haft en sån i 3 år. (Började precis spela igen efter 2 års break).
EDIT: Några timmar senare såg jag denna flyga. Blev lite skakis när en annan kom och flög in så jag dismountade och droppade ned på marken och hade 10k hp kvar, fast jag fick den :D
Dingade 70 idag, har bara TBC så är maxlevel atm. :P
↗ till inläggetRealm, real id? :DDingade 70 idag, har bara TBC så är maxlevel atm. :P
OnT: Försöker få lite PvP gear, går sådär :P .
↗ till inläggetLootade en liten söt mount. Tror jag ligger på 108 st nu. Hoppas på Green-proto nu när mitt egg hatchar. Fick en whelp senaste gången, dock har jag haft en sån i 3 år. (Började precis spela igen efter 2 års break).
EDIT: Några timmar senare såg jag denna flyga. Blev lite skakis när en annan kom och flög in så jag dismountade och droppade ned på marken och hade 10k hp kvar, fast jag fick den :D
Time lost! Kom ihåg att jag stod AFK i en vecka med addon alarm för att få den draken T_T
Äntligen fått Ravenholdt exalted, och jobbar med min sista faction för att få alla exalted, WSG :P Tar tid.
Levlar min alt som jag har flyttat till Khadgar :) .