Tjena, jag råkade ta bort index.php filen på min hemsida, men jag gjorde en ny, både prövat att spara med dreamweaver och notepad, men det blir hela tiden ett script och blir inte auto start.
Kolla här: Nyboserver
Tjena, jag råkade ta bort index.php filen på min hemsida, men jag gjorde en ny, både prövat att spara med dreamweaver och notepad, men det blir hela tiden ett script och blir inte auto start.
Kolla här: Nyboserver
Ser ingen skillnad.
Förresten, gör musiken på sidan mer som ett "tillval" dvs, att man själv får sätta på/stänga av den.
↗ till inläggetOkej, men jag fick ordning på det. Så tråden kan stängas eller någonting. Ska jag ta bort musiken? Hade musik bara för att testa hur det blev :lol: :PSer ingen skillnad.
Förresten, gör musiken på sidan mer som ett "tillval" dvs, att man själv får sätta på/stänga av den.
↗ till inläggetOkej, men jag fick ordning på det. Så tråden kan stängas eller någonting. Ska jag ta bort musiken? Hade musik bara för att testa hur det blev :lol: :P
Personligen gillar jag sidor med lite bakgrundsmusik, i det här fallet var det Party Rock Anthem.
Men till slut blir det lite störigt, så du får gärna lägga till en "av/på" knapp.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in