ok så jag tycker denna låt är jävligt bra inte för att detta är mina kompisar men för att beatet är bra,vad tycker ni?
http://diagnosmusic.weebly.com/uploads/8/4...ent_-_skryt.mp3
ok så jag tycker denna låt är jävligt bra inte för att detta är mina kompisar men för att beatet är bra,vad tycker ni?
http://diagnosmusic.weebly.com/uploads/8/4...ent_-_skryt.mp3
Tråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar?
Beatet var skönt men skulle nästan vilja sätta 100kr på att det är snott! :)
Östgötar?
Skare rappas på svenska skare rappas på malmöitiska. ;)
↗ till inläggetTråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar?
jo jag är nästan granne med killen i början och nej beatet är inte snott.
↗ till inläggetnorrbotten :)Östgötar?
Skare rappas på svenska skare rappas på malmöitiska. ;)
en liten ändring som gör att det blir lite mer fylligt: Om man drar ut mer på bakrundsljudet, så låter det inte så tomt som det gjorde ibland (ganska ofta)
↗ till inlägget"jag tycker denna låt är jävligt bra. inte för att detta är mina kompisar, utan för att beatet är bra"Tråden heter "Är mina kompisar bra", och det inte är dina kompisar?
Alltså, han gillar låten i sig, inte bara för att de som gjort den är hans kompisar.
Jag får också intrycket av att beatet är snott, mest för att just det var rätt bra gjort men rösten kändes mer eller mindre påklistrad.
↗ till inläggethar du nå bättre att skicka till mig?Totalt värdelösa.
↗ till inläggetJa verkligen, men varför skulle jag behöva visa något som är bättre?har du nå bättre att skicka till mig?
Jag skäms nästan över att vara svensk... Det var verkligen totalr värdelöst.
↗ till inlägget...? va"jag tycker denna låt är jävligt bra. inte för att detta är mina kompisar, utan för att beatet är bra"
Alltså, han gillar låten i sig, inte bara för att de som gjort den är hans kompisar.
↗ till inläggetJag skäms nästan över att vara svensk... Det var verkligen totalr värdelöst.
håller nästan med dig
Tycker det är löjligt att P12 ska låtsas vara svenska amerikaner.
hälsa dom att dom borde lära sig flow och att skriva bra rim.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in