Jag spelar Oblivion just nu, har inte kommit så långt dock, jag har precis fått en amulett av Uriel...
Dax att spela lite Oblivion innan Skyrim kommer!
Jag spelar Oblivion just nu, har inte kommit så långt dock, jag har precis fått en amulett av Uriel...
Dax att spela lite Oblivion innan Skyrim kommer!
Spelade mw2.
↗ till inläggetThis.Spelade mw2.
@ PussyCat: Jag rekommenderar varmt "flash maps" för Portal 1. De är sjukt najs och betydligt svårare än de riktiga banorna i Portal. Har visserligen inte kört Portal 2 och du kanske hellre går vidare till det.
OnT: Odlar hemp i Minecraft like a boss. B)
@Dave Jaså, vart får jag tag på det ?
Nej, spelade faktiskt ut Portal 2 direkt efteråt, köpte 1an för att fatta 2ans story.. (Köpte 2an först) ><
↗ till inläggethttp://portalmaps.wecreatestuff.com/@Dave Jaså, vart får jag tag på det ?
Nej, spelade faktiskt ut Portal 2 direkt efteråt, köpte 1an för att fatta 2ans story.. (Köpte 2an först) ><
↗ till inläggetSatt i nån timme för att ladda ner och installera Elder Scrolls IV och satt sedan ytterligare timme för att hitta mods jag haft förut till spelet. Men efter det fick jag äntligen smyga omkring i skogarna i Cyrodiil, i försök att fälla ett par rådjur och veja för förekommande banditer.
Mainquest, vad är det?
Här är det roleplayet som gäller!
Bara för det måste jag nog nästan börja spela lite Oblivion nu innan Skyrim släpps ;D Tack!
↗ till inlägget"Custom maps" helt enkelt ? Som på L4D2 m.m.
Boostar några co-op achievements på Saints Row 2 med nån snubbe från Xbox360Achievements.org
bygger en kvarn i Minecraft.
^Med Better Than Wolves Mod?
Slaktar lite zombies i Dead Rising 2: Off The Record, Frank West är coolare än Chuck Greene. B)
↗ till inläggetJapp, den är en del av Technic Pack.^Med Better Than Wolves Mod?
Slaktar lite zombies i Dead Rising 2: Off The Record, Frank West är coolare än Chuck Greene. B)
OnT: Försöker reparera mitt hus efter två vågor av ogres i minecraft.
Någon som spelar Facebook/Appstore spelet Ubestrike?
Beställde Arkham City tidigare idag, kommer få det imorn. Längtar! :D
Dödar Koreaner i Crysis: Warhead.
↗ till inläggetFick det gratis med mitt grafikkort, synd att det släpps en månad senare till PC.Beställde Arkham City tidigare idag, kommer få det imorn. Längtar! :D
Larvar mig i GTA IV med TeamCupa ibland, annars är det ba TF2 och Minecraft ^^
Går vilse i läskiga underjordiska ställen. I Oblivion.
Asså inte just i världen Oblivion utan i spelet Oblivion.
Försöker klara så mycket som möjligt i Arkham City.
Har ca 300 riddles av 440 just nu, och jag försöker klara alla challenges.
Fantastisk spel.
Chillar på gatorna i San Andreas.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in