↗ till inläggetJag visste att en sån kommentar skulle komma. ;)Inte ens mig? :(
:wub:
↗ till inläggetNaw :wub:En tjej i min klass. Hon heter Matilda, Men jag är ju bara 11 år så det är väl bara en sån där skol grej. :} (hon är så söt....)
OnT: Familj, vänner, släktingar.
↗ till inläggetNaw :wub:
OnT: Familj, vänner, släktingar.
pussycats utseende :wub:
samt min familj, och min katt
↗ till inlägget:cry: :unsure:pussycats utseende :wub:
samt min familj, och min katt
↗ till inlägget:cry: :unsure:
men du är ju så jävla söt
Layton <3. Och mina föräldrar såklart.
Fuskas medlemmar. :wub:
Eller de flesta iallafall.
Jag tycker väldigt mycket om min mormor. Men jag gillar ingen av mina fyra mostrar. En gång när dom var fulla försökte dom få mig att dricka sprit. (lol? xD)
↗ till inläggetLayton <3. Och mina föräldrar såklart.
:D <3
↗ till inläggetOj då, det var ett... oansvarsfullt beteende :oJag tycker väldigt mycket om min mormor. Men jag gillar ingen av mina fyra mostrar. En gång när dom var fulla försökte dom få mig att dricka sprit. (lol? xD)
OnT: vad stor tråden blev hehe :S
Min syster är helt underbar. Nu har vi inte setts på jättelänge och hon hälsar på en vecka så då är vi extra snälla mot varandra :)
vad ska man säga då? min familj e ju skittråkig, förutom min faaar! men sen finns det ju andra jävligheter som ställer till det och sånt </3
Min flickvän :wub:
Min bästa vän, lillebror och flickvän är dem jag älskar mest
min pappa, bror och farmor.
Det undermedvetna.
↗ till inläggetAlla p12s på fuska <3
SKYRIM!!! :lol:
Ragnar från macken över gatan , han ligger i en lastbil och kör Wow på natten. (Tycker det ser lite trångt ut i den.)
-------------------------------------------------------------------------------------
Familj, kusiner,vänner.
Min flickvän och min dotter
Familj, släkt, vänner och dom som älskar mig.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in