Saints Row the third för hela slanten!
Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?
Har precis grävt/sprängt ut ett 31x31x10 rum under mitt hus i Minecraft.
↗ till inläggetHar precis grävt/sprängt ut ett 31x31x10 rum under mitt hus i Minecraft.
ser ut som TNT i handen
Vad ska du göra med det har du tänkt? ;)
↗ till inläggetNä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks.ser ut som TNT i handen
Vad ska du göra med det har du tänkt? ;)
Leder mitt Hammarby mot framgångar i Football Manager 2012.
Åkte precis ut mot Trabzonspor i EURO-Cupen med sammanlagt 5-4 :/ Men leder min första säsong i Allsvenskan efter 19 spelade omgångar !
Detta spelet är helt underbart<3
↗ till inläggetNä jag använde det för att gräva ut. 50% med typ 4 diamond pickaxe, sen blev det så långtråkigt så jag sprängde bort resten. Med Equvalent exchange (mod i Technic pack) kan man konvertera ner guld och diamanter till gunpowder och sand enkelt. :D Har säkert använt 2-3 stacks.
menar du den två block in i väggen, TNT och när den sprängs så skapar det en perfekt 3x3x3
gjorde det förut, fast jag hade några på rad så det skulle bli som en kedjereaktion, sprängde bort hela huset -.-
huset var inte specielt stort, men med den mekaniken jag har gjort, var det ganska irriterande
nej förlåt, ena väggen var och lite av taket var kvar
↗ till inläggetTrabzonspor är ju ett skrällag. [;Leder mitt Hammarby mot framgångar i Football Manager 2012.
Åkte precis ut mot Trabzonspor i EURO-Cupen med sammanlagt 5-4 :/ Men leder min första säsong i Allsvenskan efter 19 spelade omgångar !
Detta spelet är helt underbart<3
Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3)
↗ till inläggetFörlorade med 5-1 på bortaplan, hemma så ledde jag med 2-0 efter 30 min, sen låg jag på och pressade resten av matchen, men avsluten ville sig inte :/Trabzonspor är ju ett skrällag. [;
Klådde äntligen Akira i Table Tennis på Wii Sports Resort. (Genom att köra min gamla defensiva pingis bögstil < 3)
har skaffat mig 10 stacks av Mobius fuel i Minecraft. Det motsvarar 5760 glowstone dust och lika många coal.
Beställt Starcraft II precis.
Testar Limbo. Faktiskt rätt kul, även om jag har spindelfobi och blev lite småäcklad ;/
Lirar TF2.
Ser på quakelive turnering.
Gör de sista achievements'erna jag har kvar på Saints Row 3.
Anarchy Online!
Dödade en drake i the witcher 2
Slår på saker i Oblivion
Har dödat ~600 pers på 1½ h i CS. (Första gameplayet) [:
Bygger räls i Minecraft.
Thats right!