kan någon bara säga och förklara vem han är lite onödigt kanske men.:P
Lolkfezt
Det är min vän.
↗ till inläggetVarför undrar du?kan någon bara säga och förklara vem han är lite onödigt kanske men.:P
↗ till inläggetfolk pratar om honom och jag vill bara veta vem det är?Varför undrar du?
Här är hans användare:
http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=96910
Han är mera känd under namnet CrazyCake.
Lolkfezt har väl ett nytt account nu?
↗ till inläggetvad heter det?Lolkfezt har väl ett nytt account nu?
Jag är inte säker på att om han har ett nytt acc eller inte men de flesta som blir bannade skaffar ett nytt account.
Lolkfezt var en användare på fuska som jag inte kom speciellt bra överens med.
Han har bland annat sagt att han var kär i sin syster, att han blivit mordhotad av italienska maffiabossar och att han skulle skapa ett parti som sade att kvinnor hörde hemma i köket.
Trollface som avatar... vet inte var han tog vägen dock. Han är borta, tror jag.
↗ till inläggetLolkfezt var en användare på fuska som jag inte kom speciellt bra överens med.
Han har bland annat sagt att han var kär i sin syster, att han blivit mordhotad av italienska maffiabossar och att han skulle skapa ett parti som sade att kvinnor hörde hemma i köket.
Trollface som avatar... vet inte var han tog vägen dock. Han är borta, tror jag.
han blev bannad
jag tror det var "kär i min syster"- tråden som fick bägaren att rinna över
↗ till inläggetInte speciellt förvånande.han blev bannad
jag tror det var "kär i min syster"- tråden som fick bägaren att rinna över
Men han lolkfezt skulle säkert skapa en ny användare, så han kanske kommer tillbaka.
↗ till inläggettack för infon!Inte speciellt förvånande.
Men han lolkfezt skulle säkert skapa en ny användare, så han kanske kommer tillbaka.
lolkfezt finns alltid med oss. En legend dör aldrig.
Aka, han är min kompis.
↗ till inläggetLMAO :Dlolkfezt finns alltid med oss. En legend dör aldrig.
Aka, han är min kompis.
kaktuskun : congrats du har vunnit priset för sämsta lögnen, NÅGONSIN!!!
↗ till inläggetGrattis, du har nyss vunnit priset för flest stavfel i samma inlägg. Varför skulle han ljuga? Skriv inte, ifall du inte har något vettigt att skriva.kaktuskun : congratz du har vunnit priset för sämsta lögnen, NÅGONSIN!!!
On topic: Rätt intressanta trådar killen har skrivit. Ska bli och läsa igenom! :)
↗ till inläggetumad broGrattis, du har nyss vunnit priset för flest stavfel i samma inlägg. Varför skulle han ljuga? Skriv inte, ifall du inte har något vettigt att skriva.
On topic: Rätt intressanta trådar killen har skrivit. Ska bli och läsa igenom! :)
OnT: charlielol kanske är lolkfezt man vet aldrig :P (troligen inte)
↗ till inläggetVarit sämre lögner på denna sida du.kaktuskun : congratz du har vunnit priset för sämsta lögnen, NÅGONSIN!!!
EDIT: Tror inte charlielol är lolkfezt.
Han är dum (skämt) så han skulle nog nicka något i stil med roflkfezt.
↗ till inläggethan hade ju en användare efter som hetter lolkheztVarit sämre lögner på denna sida du.
EDIT: Tror inte charlielol är lolkfezt.
Han är dum (skämt) så han skulle nog nicka något i stil med roflkfezt.
↗ till inläggetPrecis, han använder för lika användarnamn.han hade ju en användare efter som hetter lolkhezt