↗ till inläggetOkey.
Varför skulle du inte rösta på Sverigedemokraterna? Är du rasist?
Varför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna?
OnTopic: Hur länge har du "levt i spelvärlden"?
↗ till inläggetOkey.
Varför skulle du inte rösta på Sverigedemokraterna? Är du rasist?
Varför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna?
↗ till inläggetFör att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet?Jag är inte rasist...
Det är därför jag inte vill rösta på dem, de verkar för invandrarfientliga.
Proccito: Rasist.
En till fråga då. Gillar du att festa?
↗ till inläggetOm du skulle ha varit en av dom, skulle du fortfarande vilja att det hände?Ja, det vore nice om de bara... försvann. Helt plötsligt. Poff, och ingen brydde sig, inte dem. inga andra. De fanns aldrig.
↗ till inläggetVarför är man rasist om man inte vill rösta på Sverigedemokraterna?
Länge. Det hela började med Pettson och Findus när jag var i fyra-femårsåldern. Sen blev det massa Harry Potter, The Sims 2 och Nintendo Ds och 64 innan dubbelsiffriga strecket.
↗ till inläggetJag tycker vi som kan ska släppa in invandrare bara, men jag kan hålla med om att vi måste ta bättre hand om dem och minska arbetslösheten och sånt innan. Men jag tänker inte rösta på dem, de andra partierna har bättre politik.För att du endast har fått medias syn på SD. Men visst, du kanske vill att svenskar ska bli i miniriotet?
Proccito: Rasist.
En till fråga då. Gillar du att festa?
Det är kul att festa ibland... jag har inte varit på en på jättelänge :( Fast det är inte kul om det bara är dans till tråkig musik.
↗ till inläggetAsså... egentligen inte, jag vill vara kvar! Men de som försvinner "fanns" aldrig. Det är svårt att förstå, men min önskan är väl att vi aldrig var 7 miljarder på jorden, men det är omöjligt att uppnå, därför är det svårt att förstå.Om du skulle ha varit en av dom, skulle du fortfarande vilja att det hände?
Eller så vill de som försvinner försvinna och får leva hos Gud eller nånting sånt och ingen saknar dem på jorden. Också omöjligt.
Du står i köket (Döh), och får välja vad du vill laga av:
Spaghetti med köttfärssås.
Spaghetti med kebabsås.
Nudlar med vitlökssås.
Vad hade du valt?
Står du ofta i köket?
Vad definierar du som fest
Kaktusdricka vs fanta exotic (att dricka)
↗ till inläggetDu står i köket (Döh), och får välja vad du vill laga av:
Spaghetti med köttfärssås.
Spaghetti med kebabsås.
Nudlar med vitlökssås.
Vad hade du valt?
Spaghetti med köttfärssås
↗ till inläggetEn samling mellan människor som har roligt på något vis...Vad definierar du som fest
↗ till inläggetFanta exotic, vad är kaktusdricka? Annars är fanta exotic rätt okej... eller inte jättegod men det finns äckligare läskedrycker (och godare).Kaktusdricka vs fanta exotic (att dricka)
Tar du den i tvåan?
Har jag varit jobbig mot dig dem senaste åren?
Btw, märkte att vi registrerades samma år, samma månad men inte samma dag :D
charlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu...
Openingtitles: Nej... jag tror inte det, har typ aldrig pratat med dig.
Coolt förresten. Jag hann lite mindre än två veckor före dig, hihi :)
↗ till inläggetVad tror du att jag menar? ^^charlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu...
Openingtitles: Nej... jag tror inte det, har typ aldrig pratat med dig.
Coolt förresten. Jag hann lite mindre än två veckor före dig, hihi :)
↗ till inläggetcharlilol: Va? Tvåan? Vad menar du nu...
tvåan är där allt som kroppen inte behöver kommer ut, och då menar jag inte vätskeforms avfallet
Jaha. Jag tar förmodligen inte "den" i "tvåan" i så fall, vad nu i hela världens namn "den" är i detta sammanhang.
↗ till inläggetJaha. Jag tar förmodligen inte "den" i "tvåan" i så fall, vad nu i hela världens namn "den" är i detta sammanhang.
det du inte har (hoppas jag) men som det andra könet har
Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.
Fyfan för sex.
Hej hej hej jag är bara fjorton år.
↗ till inläggetVarför tror du att jag pratar om det?Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.
Fyfan för sex.
Det är endast proccito som är sexberoende.
Jag snackade självklart om du kommer ta ditt mopedkörkort när du går i tvåan på gymnasiet?
↗ till inlägget:blink:Inte konstigt att jag inte visste vad tvåan och den betyder. Suck och stön.
Fyfan för sex.
Nä nu slutar vi med off-topic
Kan du beskriva den perfekta fredagen enligt dig?
Gillar du Jan Guillou?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in