💬
Logga in
Fuska.se

Laytons Frågetråd

580 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Nej, det är musik utan lyrics, alltså skulle jag säga att ämnet är subjektivt.

Med tanke på namnet och vissa ljudklipp i låten från My Little Pony så är det ganska självklart att den är ponyrelaterad.
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Med tanke på namnet och vissa ljudklipp i låten från My Little Pony så är det ganska självklart att den är ponyrelaterad.

Inte negativt på något sätt :')

OnT: Gillar du schnitzel?

Nivå 10 · Veteranfuskare

Panerad torskfilé? Gott?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Och jag är fientlig emot dem för att de är töntiga.

Kan du förklara varför du säger så?
Nivå 6 · Fuskare

Förklara vad en "tönt" gör för att bli kallad nåt sånt elakt.

10 Dec 2011
Nivå 8 · Veteranfuskare

Tycker du att anime är töntigt?

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #527
↗ till inlägget

det är ganska brutalt och omänskligt, tycker inte du det?

Brutalt, men inte omänskligt.

↗ till inlägget

Panerad torskfilé? Gott?

Kanske.

↗ till inlägget
Kan du förklara varför du säger så?
Jag har redan förklarat för dig skrivit typ 100 rader i din PM. Och kolla vilka som är bronies. DunderDasenn, Videogame och DU.

Om ni nu älskar MLP så himla mycket, måste ni spamma ned alla trådar och och kalla er för bronies? Helt okej att EN person gillar så, men så många att det blivit en stor internetgrej, vad i helvete. Klart man ska få titta på det, men kallar man sig för en brony. Vad är det för en himla skit?

Burk:Förklara vad en "tönt" gör för att bli kallad nåt sånt elakt.

Jag: ^^ Kolla min kommentar ovan.

Kaktuskun:Tycker du att anime är töntigt?

Jag: Nej.

Nej.uote]

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Om ni nu älskar MLP så himla mycket, måste ni spamma ned alla trådar och och kalla er för bronies? Helt okej att EN person gillar så, men så många att det blivit en stor internetgrej, vad i helvete. Klart man ska få titta på det, men kallar man sig för en brony. Vad är det för en himla skit?

Burk:Förklara vad en "tönt" gör för att bli kallad nåt sånt elakt.

Jag: ^^ Kolla min kommentar ovan.

Kaktuskun:Tycker du att anime är töntigt?

Jag: Nej.

Nej.uote]

Du kallar ju dig för Layton . . .
Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #529

Det är ju en helt annan sak.

Klart man ska få vara ett fan av något, men det är en helt annan grej! MLP är ett teveprogram för småbarn.

Jag älskar Layton, men tjatar inte om det i varje tråd. Dessutom finns det inget random internetord för de som gillar Layton.

Det är ett vanligt spel.

↗ till inlägget

Du och jag verkar ha olika svar angående lamborghini ;)

Hur länge har du hållit på med musik?

Glömde svara på din fråga...

Jag har sjungit innan talet :D

Nivå 11 · Veteranfuskare

Hur orkar du "hänga" här?

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Det är ju en helt annan sak.

Klart man ska få vara ett fan av något, men det är en helt annan grej! MLP är ett teveprogram för småbarn.

Jag älskar Layton, men tjatar inte om det i varje tråd. Dessutom finns det inget random internetord för de som gillar Layton.

Det är ett vanligt spel.

och? spelar väl fan intgen roll vilken målgrupp något har. jag gillar pokémon, det är nog tänkt för yungre barn i första hand. du gillar Layton - samma sak där.

Så; om en massa andra människor på internet blev Laytonfantaster, så skulle du vara en tönt?

Vanligt? jaså. jag har aldrig hört talas om det förutom genom dig. På vilket sätt är Layton mer vanligt än MLP?

Nivå 7 · Fuskare

Måste faktiskt hålla med Layton om att kalla sig för t ex bronie/brony bara för att man gillar eller verkar gilla My Little Pony (eller vad det nu heter) är lamt, rikigt lamt.

OnT: Gillar du snö?

Nivå 7 · Fuskare

Vad spelar du för spel nu?

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

och? spelar väl fan ingen roll vilken målgrupp något har. jag gillar pokémon,det är nog tänkt för yngre barn i första hand. du gillar Layton - samma sak där.

Så; om en massa andra människor på internet blev Laytonfantaster, så skulle du vara en tönt?

Vanligt? jaså. jag har aldrig hört talas om det förutom genom dig. På vilket sätt är Layton mer vanligt än MLP?

+2

Nivå 4 · Lärling

När brukar du gå och lägga dig?

Du vaknar så tokigt tidigt! :)

(Måste lära mig hur du gör, för att jag vill själv lägga mig tidigt och vakna tidigt)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När brukar du gå och lägga dig?

Du vaknar så tokigt tidigt! :)

(Måste lära mig hur du gör, för att jag vill själv lägga mig tidigt och vakna tidigt)

Lägg dig vid 09:00.
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Lägg dig vid 09:00.

Jag försökte några gånger. Antingen kommer jag ligga bara där i några timmar utan att kunna somna eller så kommer jag sitta framför datorn.

Ställer en till fråga: Gillar du te? Isåfall vilken sort? :D

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Jag försökte några gånger. Antingen kommer jag ligga bara där i några timmar utan att kunna somna eller så kommer jag sitta framför datorn.

Ställer en till fråga: Gillar du te? Isåfall vilken sort? :D

Jag menar 09:00, inte 21:00
Nivå 6 · Fuskare

Bratwurst eller varmkorv?

↗ till inlägget

Jag menar 09:00, inte 21:00

Så lustig du är.
Nivå 7 · Fuskare

Definiera ordet tönt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in