Också min fortsättning !
↗ till inläggetPshh, i originalet kunde man snacka om allt man hade på hjärtat och rollspela vid sidan av det.
Nu för tiden... Seröst, bleh. För mycket skitsnack och e-penis.
30 cm slak... Just sayin'
↗ till inlägget#21 hade jag helt glömt bort.
Edit: Jellyfish! Skön snubbe.
Jellyfish, var ju en riktigt lirare ! Även om jag var lite för liten för att riktigt hänga med i allt när han härjade som värst på forumet..
↗ till inläggetOk här är nått som alla oz1:are borde komma ihåg. Jag höll på och CPade strax efter att jag bytt från DoS_37 till Dave37 om huruvida det ska uttalas "Dave" (som i engelskan) eller "Davve" och ja, jag var väl inte den bästa på att förmedla mitt resonemang då och fick en uppsjö av kommentarer i stil med "Ja fast "dave" uttalas ju faktiskt "däjv"." :D
Nån mer som kommer ihåg eller är det bara jag för att det handlade om mig?
EDIT: Nästan ingen har nämnt nico? Minns honom som en väldigt trevlig filur även om jag inte kommer ihåg så mycket specifikt om honom. Minns att han hade typ -5000 FM på den tiden då man kunde stjäla FM från varandra (right?). har för mig att det fanns ett föremål i affären som hette typ "stjäl andras fm", eller är jag helt ute och cyklar? Minns också fuskas gamla lotteri (synd att det lades ner), och banken men den fega räntan 2% per månad eller nått sånt.
Däjv har jag lite minnen ifrån, kommer inte riktigt ihåg allt, men har för mig att du hade en ava med Yoda då eller ?
Nico var ju också en trevlig prick.
Men det finns ju så fruktansvärt många människor som har passerat igenom forumet under åren, många av de är redan nämnda, några nämnde jag förut (Lillberra, Ripto) och några namn verkar vara bortglömda som Scones, Baranoi och Anubis(hette han va? och vad fan var det han gjorde?).
Tiden när photoshoptråden var galet aktiv och alla postade bilder och gav varandra konstruktiv kritik minns jag väl och även Mascarpones roliga tävlingar!