Hej, jag undrar om någon vill sub4sub, att ni premunerar/subscrib på min kanal, och så permunerar jag tillbaka. Skicka ett Pm på youtube att du gjort det så göra jag tillbaka..
Hej, jag undrar om någon vill sub4sub, att ni premunerar/subscrib på min kanal, och så permunerar jag tillbaka. Skicka ett Pm på youtube att du gjort det så göra jag tillbaka..
Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den.
/rant
↗ till inläggetAlltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....Jag stör mig på "sub4sub". Det enda det gör är att öka en siffra på ens profil. Jag vill ha riktiga subscribers som faktiskt gillar mina videos och gärna kommenterar på dem . Om någon gillar min kanal så är det helt upp till dem om de vill prenumerera och om jag gillar någon annans kanal så kommer jag prenumerera på den.
/rant
↗ till inläggetDet får man inte av subscriptions.Alltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....
↗ till inläggetOch det får man av att sina videor håller en viss kvalitet, inte av sub4sub.Alltså det jag är ute efter är att kunna ladda upp filmer som är längre än 10/15 minuter....
↗ till inläggetNej?Och det får man av att sina videor håller en viss kvalitet, inte av sub4sub.
Det får du genom att verifiera ditt konto med mobiltelefon, det fick i alla fall jag
↗ till inläggetWut?Nej?
Det får du genom att verifiera ditt konto med mobiltelefon, det fick i alla fall jag
↗ till inläggetJa, vad jag minns det så stod det ungefär "Du kan endast ladda upp filmer som är 15min eller mindre" sedan så stod det typ "ta bort denna gräns".Wut?
Då tröck man där, skrev in sitt mobilnummer, fick ett SMS med en kod, skrev in koden, och sedan hade man ingen gräns längre.
Så här står det :(
Laddar upp HD-videoklipp i olika format upp till 15 minuter. Ökad gräns är inte tillgänglig för det här kontot.
Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om.
Det brukar komma ett automatiskt meddelande efter sisådär ~7 videos att du kan ladda upp videos över 15 min. Så har det iallafall varit på ALLA mina olika YT konton.
↗ till inläggetSamma här.Jag gjorde inte ett skit för att kunna ladda upp längre videos. Jag bara laddade upp några klipp då och då och har haft det rätt länge så stod det att jag kan ladda upp klipp som är längre än 15 min. Samma med att kunna lägga in reklam i mina videos och tjäna pengar, men det senare har jag inte brytt mig om.
↗ till inläggetDet brukar komma ett automatiskt meddelande efter sisådär ~7 videos att du kan ladda upp videos över 15 min. Så har det iallafall varit på ALLA mina olika YT konton.
Vad konstigt, gränsen försvann när jag aktiverade ett alldeles nytt konto med mobilen, jag hade inte en enda film.
↗ till inläggetTesta att trycka på ditt namn uppe i hörnet > Inställningar > Hantera konto och sedan kolla vilken status ditt konto harSå här står det :(
Laddar upp HD-videoklipp i olika format upp till 15 minuter. Ökad gräns är inte tillgänglig för det här kontot.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in