💬
Logga in
Fuska.se

Saker Som Rycker Upp Dig

614 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Jag slutar 12 imorgon :D

Jag började 12 imorse. Och imorgon har jag inget schemalagt och behöver inte ens gå till skolan fast de vill att man är där.
18 Jan 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare

Att bara ha 1 timmes lektion varannan onsdag. B)

Nivå 8 · Veteranfuskare

Börja 12:00 och sluta 15:20

19 Jan 2012
Nivå 3 · Lärling

Att jag klockan 10.00 imorgon sätter mig i gaddnignsstolen och påbörjar mitt nya projekt: dat sleeve.

Nivå 5 · Fuskare

Fredag.

20 Jan 2012
Nivå 3 · Lärling

this

post-91073-1327076378_thumb.jpg

Nivå 11 · Veteranfuskare

Att bajsnödighet går över. [:

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

this

Snyggt :D

OnTopic: När man går på en föreläsning som man nästan somnar till, och går till ett café och sätter i sig en läsk och bakelse till det.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Om du vill veta vad som händer när bajsnödighet går över så fortsätt läsa:

När man ignorerar ändtarmens singaler om att avföring har nått den så kryper avföringen tillbaka en liten bit upp i tjocktarmen där tjocktarmen bearbetar avföringen ytterligare, alltså kramar komprimerar den för att få ut mer vätska och näring. Om detta upprepas kommer avföringen bli så hård och torr att det är mycket svårt för den att passera ringmuskeln, alltså man får förstoppning. Och att ha en propp av bajs i analen som trycker är inte så jävla bekvämt kan jag tänka mig. Så ett protip: Skit när du behöver det.

OnT: Hydroponik

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

När man ignorerar ändtarmens singaler om att avföring har nått den så kryper avföringen tillbaka en liten bit upp i tjocktarmen där tjocktarmen bearbetar avföringen ytterligare, alltså kramar komprimerar den för att få ut mer vätska och näring. Om detta upprepas kommer avföringen bli så hård och torr att det är mycket svårt för den att passera ringmuskeln, alltså man får förstoppning. Och att ha en propp av bajs i analen som trycker är inte så jävla bekvämt kan jag tänka mig. Så ett protip: Skit när du behöver det.

Jaja, klart man lyssnar på magens signaler! Men när det är liksom mitt emellan skit och vanlig fjärt så är det bättre med att hålla inne lite.

OnT: Oförväntade MVG betyg.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Att jag ska till hangaren imorgon :3

Nivå 13 · Mästerfuskare

Att jag inte ska plugga mer idag. :D

(kanske liiite senare men det räknas inte.)

21 Jan 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Ofta? Jag stör mig på det asmycket, då kan man ju inte skita riktigt och nyttigt på hela dagen.

onT: Det är helg.

Nivå 7 · Fuskare

SNÖ.

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

Ofta? Jag stör mig på det asmycket, då kan man ju inte skita riktigt och nyttigt på hela dagen.

Jag trodde faktiskt jag var i tråden om irritationer när jag PussyCats inlägg. Märkte först nu en dag efter att det inte var det.
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Då blir det i alla fall mindre kladdigt. :gitarr:
Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Har du otur får du visserligen åka till akuten.

OnT: När man är klar med pluggandet (ahahaha inte för att jag är i närheten av det nu)

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Tyvärr inte. Du måste ta laxeringsmedel. Och om du lyckas få ut allting på en gång så blir det knappt något på pappret ;)

onT: Jag har fixat prao nu.

Nivå 10 · Veteranfuskare

vettiga människor som förstår det jag snackar om när det gäller relationer.

Att jag har färgat håret :>

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in