↗ till inläggetDet gäller att tajma det rätt. :kung:Har du otur får du visserligen åka till akuten.
Saker Som Rycker Upp Dig
När man har dragit ca 20 levlar i WoW på en natt.
Smudgecraft.
När man lagt ner 6 timmar på ett arbete på en kväll och äntligen är färdig.
att man har tagit körkort! :D
När man klarar ett prov, och inte behöver göra om.
↗ till inläggetDet gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19.att man har tagit körkort! :D
Att jag förmodligen kommer må tillräckligt bra imorrn för att palla med skolan :D
Att jag är ledig imorgon.
↗ till inläggetÄh, tog mitt tre dagar efter min 20 års dag :<Det gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19.
OnT: Att mina grejer från inet har anlänt!
↗ till inläggetDet gick snabbt :D Jag har bara haft mitt i 2 veckor och fyller snart 19.
Här på landsbygden är det lite mer måste att ta körtkort känns det som :)
Att det äntligen är fredag så att man får ta sig ett par pilsner !
↗ till inläggetAtt det äntligen är fredag så att man får ta sig ett par pilsner !
håller med, fast jag byter ut pilsner mot energidryck :P
↗ till inläggetOch jag byter ut energidryck mot en back läsk.håller med, fast jag byter ut pilsner mot energidryck :P
Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.
↗ till inläggetJag med, men köpte en back nu för det är smidigt när det inte är någon skola.Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.
↗ till inläggetJag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.
därför att om man dricker det på veckorna, så blir det inte lika gott på helgen ;)
↗ till inläggetJag dricker lagom sällan så att det blir gott utan att ta hänsyn till veckodagar.därför att om man dricker det på veckorna, så blir det inte lika gott på helgen ;)
↗ till inläggetBro, bakis på jobbet är ingen höjdare... Men lördagar går bra också !Jag gillar mjölk. Men varför måste ni dricka era favoritdrycker just på fredagar? Jag gör det när jag känner för det.