↗ till inläggetJippie :D Nu ska du få slå mitt rekord: 80km på en dag.Att jag fått en ny cykel. :)
Saker Som Rycker Upp Dig
↗ till inläggetSka nog inte vara så svårt att slå ;) hahJippie :D Nu ska du få slå mitt rekord: 80km på en dag.
↗ till inläggetNädå det tog bara 4½ timmar frånsett pausen i mitten. Jag planerar att cykla ännu längre i framtiden.Ska nog inte vara så svårt att slå ;) hah
↗ till inläggetCyklade 4 mil förut idag så det är bara att trappa uppåt :).Nädå det tog bara 4½ timmar frånsett pausen i mitten. Jag planerar att cykla ännu längre i framtiden.
För att inte göra tråden off-topic för mycket så: Att värmen kommer.
↗ till inläggetNice :D Jag cyklar totalt 2½ mil dagligen till och från skolan när det är bra väder. Vilket blir ännu oftare nu mot sommaren.Cyklade 4 mil förut idag så det är bara att trappa uppåt :).
För att inte göra tråden off-topic för mycket så: Att värmen kommer.
Att vara uppe till klockan 7, men att sova till klockan 12 så dygnsrytmen inte ändras.
Vara med i Cortégen.
↗ till inläggetJag såg dig inte. Hur gick det med mitt program?Vara med i Cortégen.
När sambon skrattar :)
↗ till inläggetAwesome, det krossade alla alternativ och funkade flawless hela vägen. :DJag såg dig inte. Hur gick det med mitt program?
Bra jobbat.
Cyklat 7 mil B)
↗ till inläggetTränar du för Tour de France eller? :PCyklat 7 mil B)
Ontopic: Att knacka på killen man bor brevid's dörr och när han frågar om det var jag, slår jag till med poker face, och säger att det inte var jag.
Jag är så badass.
↗ till inläggetÄr det den som är 123 mil på 90 timmar? Isåfall nej, jag tycker bara det är trevligt att cykla långt.Tränar du för Tour de France eller? :P
När man fattar matten :D
Cyklat 6 mil :D
↗ till inlägget:D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:Cyklat 6 mil :D
↗ till inläggetSvårt att hitta en bild som täcker hela området jag cyklade på då jag cyklade en bra bit från där jag bor och i mest skog.:D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:
Okej, skog är inte så intressant att se på ovanifrån.
↗ till inläggetDu borde ta en sväng förbi Nol. B):D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:
↗ till inlägget:D Visa vart. Här cyklade jag på 7mil igår:
Du måste ha stannat minst en gång på den turen ;)
Samt att du cyklade förbi mitt gamla hus samt 4 kilometer från där jag bor när jag är hemma.