Kan förmodligen svara även på de mest skamlösa frågor... vi får väl se :P
Kola_kings Frågetråd
Hur många köttbullar kan du stoppa in i käften så den blir full?
Beror väl på storleken av köttbullarna skulle jag tro. Vet inte, typ 10 kanske? :P
Vilken skola/klass gick du på i gymnasiet?
Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;)
↗ till inläggetMan har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)Jag gick Natur på Östra gymnaiet. Försöker du lokalisera mig, fellow umebo? ;)
Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ?
När, hur och varför upptäckte du musiken?
↗ till inläggetMan har ju ett skol-album eller vad det nu heter B)
Edit: Vågar man be om ett förnamn, eller är det allt för skumt ;) ?
Nja, jag vill ju inte sabba mystiken här, eller beröva dig det roliga genom att göra detektivarbetet alltför lätt ;)
↗ till inläggetJag var typ 10 tror jag, min pappa var/är proffessionell slagverkare så jag fick inspiration från honom, tog lektioner i trumset av honom från början men har sedan dess lärt mig själv, samt breddat mig med fler instrument.När, hur och varför upptäckte du musiken?
vad spelas mest i dina högtalare?
↗ till inläggetI mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också.vad spelas mest i dina högtalare?
↗ till inläggetI mina högtalare spelas faktiskt ingenting då de inte existerar :P Men i hörlurarna är det nog mest egna låtar som jag jobbar på, annars diverse metal. Då och då blir det annat också.
Gött, nåt favoritband?
Favoriter vore väl Nightwish. Sonata Arctica, typ. Diverse annat kan vara nice from time to time också :)
Mysigaste platsen du vet ?
Just "mysigaste" är knepigt. Kanske soffan i vår sommarstuga, väldigt skön och så har man vildmarken utanför fönstret, typ.
Om du skulle välja 6 bra pokemon, och du får inte välja en type mer än en gång (alltså inte Pidgeot och Charizard eftersom båda är flying), vilka skulle du välja då?
Alltså rent såna som skulle vara bra för att få ett så starkt lag som möjligt som kickar allas asses? Beror väl på vilka generationer man räknar med. Om jag bara tar gen 1, eftersom jag har bäst koll på dem, skulle jag kanske köra på Mewtwo, Articuno, Gengar, Blastoise, Golem och Arcanine. Den listan är inte extramt genomtänkt dock, tog det lite intuitivt :P
Gav dig inte så många regler så du fick ju välja vad du ville. ;]
En fråga nurå. Hrm. Haha, hur långt har du kommit egentligen i Kingdom Hearts? :P
Inte så långt tror jag, tror jag fixat Alice i Underlandet och lite till. Så nä jag har väl förmodligen bara kört början :P
Äter du mycket Chips? Hur ofta?
Jag brukar snitta på en påse (eller vilken behållare de nu kommer i) i veckan tror jag. Vid särskilda tillfällen kan det bli mer, och vissa veckor blir det inte alls (oftast för att jag har nåt annat snacks istället).