💬
Logga in
Fuska.se

Jag Blir Tokig!

15 svar · startad

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #1

Jag har fan problem med att jag bara ser gamla avatarer på folk som byter! (Inklusive mig själv).

Har också problem med vissa bilder som vägrar laddas.

Och det spelar ingen roll om jag kör F5 eller Ctrl+F5, det funkar bara på EN sida, när jag surfar vidare blir det fucked up igen. VAD FAN SKA JAG GÖRA!

Vill också ha svar ang. moddar INNAN sommaren för bövelen Micke. Läs den andra tråden, läs vad resterande stabben tycker.

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Moddar kommer men är f.n. inte jätte prioriterat just nu då det helt enkelt inte finns något för en ny moderator att göra. Anmälningar, inskickade fusk tas om hand snabbt när de väl dyker upp så därför känns det onödigt att tillsätta någon ny just nu. Men mot sommaren när det blir mer semestrar etc så kommer det att behövas och då får det ordnas innan dess.

Angående ctrl+f5 så vet jag inte riktigt vad som strular där. Jag har inte upplevt några större problem nämligen. Men testa och töm cache i webbläsaren kanske? Du får ju bevisligen fram rätt avatar när du trycker ctrl+f5 men av någon anledning så visas de gamla igen och då borde de ligga i cache lokalt på din dator.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

jätte prioriterat

Sär skrivning. :P

Sommaren är precis runt hörnet ya know, bara 2-3 veckor tops. :mellow:

Enda anledningen till att allt blir fixat är för att jag inte har något liv vid sidan av att plugga inför min omtenta 1 juni.

Rapto har som sagt ingen dator.

Och även jag har en del personliga problem, har nyligen slutat käka hormonpiller och mina känslor är alldeles åt hellskotta. Det kommer ta ett tag innan jag stabiliseras (don't worry, min kropp behöver bara vänja sig vid att bli normal igen), under tiden skulle det kännas skönt om det fanns NÅGRA andra stabila mods som kan ta hand om anmälningar och dylikt utan att folk blir påhoppade.

Ang. cachen, ska se om det blir bättre nu, blandade nog ihop cache med kakor innan jag desperat gjorde tråden.

Hehe, blir lätt så när man är trött. Hoppas du får ordning på dina känslor med.

Xade är tillsatt som moderator igen från och med nu. Jag har på senare tid även varit mer aktiv och kommer att vara det förutom 23-30:e maj när jag åker till Skottland och hälsar på brorsan. Men i och med att jag jobbar mycket mer med Fuska nu så är jag indirekt även mycket mer aktiv när det kommer till modererandet.

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #5

Aw, tack. Jag hoppas det fixar sig snart också, det är alldeles rörigt i skallen på mig alltså.

Gött med Xade, även om jag inte vet hur pass aktiv han brukar vara. Men gött att du blir lite mer aktiv från skuggorna av datahavet kallat fuska.se. :P

Vill ändå ha mer folk in hit, just so you know what I think. :P

Om det nu är Peter du ska hälsa på så hälsa från mig!

Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Yo, I'm back! :D

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #7

Yo, welcome back!

Skaru jobba du med i sommar eller helt ledig?

Nu vet du att jag är helt bäng i huvudet, so get to work! :D

26 May 2012

Jag gör klart mitt arbete för terminen nu, sen är det ganska chill i sommar, har jobb några veckor men ledig varje kväll, helg m.m. ;)

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #9

Ah, på så vis! Gött att ha lite backup I guess.

Vill ha uppdateringarna snart så nytt folk dyker upp här inne. :D

6 Jun 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #10

Tänkte bara säga att jag tänker fan ta ledigt nästa vecka, kanske slöar någon timme och kollar forumet som en användare men tänker inte moderera för att bara slappa och ha roligt på andra håll! :D

Den 15e är jag inte inne överhuvudtaget för jag ska på fucking Metaltown och ska se PAIN OF SALVATION!!!<3

*hoppar omkring av glädje och extas*

7 Jun 2012

Nemasproblemas! Ha så kul under ledigheten ;)

18 Jun 2012
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #12

Gawd, vilken jävla vecka alltså! :D

Haft kul som fan med Whore i min lägenhet i Kalmar, hade filmmaraton bland annat. <3

Metaltown ägde fett i fredags, jag har fortfarande en något stel nacke men jag brölade järnet på rätt sätt så min hals har mått perfekt hela jävla tiden! Stod fan längst fram på allt jag såg, blev bashad in i stängslena hela tiden, blå om knäna och bröstkorgen är jag! *stolt*

Men nu är jag tillbaka, börjar veckan med att jobba kväll på jobbet och sen dag imorrn,efter det dag, och sen kväll igen, så jag vetefan hur mycket moddande det blir förrns jag är ledig på fredag. o.o

Tjupptjupp.

Lät awesome :D

Jag har massa tid för övrigt att ta hand om saker, men jag åker bort i en vecka på fredag härnäst ;)

Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #14

Det var fett awesome. :D Nu vet jag att mina framtida ungar kommer ha en morbror Whore som kommer proppa dem fulla med socker, lol.

Nu har jag dragit på mig en förkyldning också, det gör det hela ännu roligare. *snorar* Får försöka ta lite när du försvinner dårå, hoppas jag är frisk då.

22 Jun 2012
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Gawd, vilken jävla vecka alltså! :D

Haft kul som fan med Whore i min lägenhet i Kalmar, hade filmmaraton bland annat. <3

Metaltown ägde fett i fredags, jag har fortfarande en något stel nacke men jag brölade järnet på rätt sätt så min hals har mått perfekt hela jävla tiden! Stod fan längst fram på allt jag såg, blev bashad in i stängslena hela tiden, blå om knäna och bröstkorgen är jag! *stolt*

Men nu är jag tillbaka, börjar veckan med att jobba kväll på jobbet och sen dag imorrn,efter det dag, och sen kväll igen, så jag vetefan hur mycket moddande det blir förrns jag är ledig på fredag. o.o

Tjupptjupp.

Jag satt hemma och spelade wordfeud. :mellow:
Nivå 12 · Mästerfuskare
Trådstartare #16
↗ till inlägget

Jag satt hemma och spelade wordfeud. :mellow:

Err... I en hel vecka? :mellow:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in