💬
Logga in
Fuska.se

Vilken Film Såg Du Senast?

890 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

Deserter,Hittar ingen trailer på tuben men rullen finns garanterat där ni brukar hitta era filmer.

+För att den handlar om Franska Främlings Legionen,Visar båda sidor av myntet angående Frankrike-Algeriet och 2 sek tuttar :)

-Känns lite väl b film och är ibland lite för känslosam på ett sätt som inte passar i militärfilmer.

12 May 2012
Nivå 6 · Fuskare

Arne Dahl: Det största vatten. 4/5 lite seg film.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Arne Dahl: Det största vatten. 4/5 lite seg film.

Vanligtvis brukar man ju ge 4/5 till väldigt bra filmer och dela ut 5/5 till filmer som är gudomliga.

Vet inte riktigt hur du kan ge en film som enligt dig är "seg" en 4/5 :rolleyes:

Ont: Såg Tintin nyss. Så jädra bra film, nostalgin sprutade och kapten haddock var awesome som vanligt, gillade dock inte storyn till fullo, kändes mer som om det var ett vanligt tintin avsnitt och ingen film. 4/5!

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vanligtvis brukar man ju ge 4/5 till väldigt bra filmer och dela ut 5/5 till filmer som är gudomliga.

Vet inte riktigt hur du kan ge en film som enligt dig är "seg" en 4/5 :rolleyes:

Ont: Såg Tintin nyss. Så jädra bra film, nostalgin sprutade och kapten haddock var awesome som vanligt, gillade dock inte storyn till fullo, kändes mer som om det var ett vanligt tintin avsnitt och ingen film. 4/5!

Den var väldigt bra, men seg på sina ställen. Men inte direkt så seg så man inte ville se den. Det var fortfarande spännande.
Nivå 8 · Veteranfuskare

Rainman

14 May 2012
Nivå 3 · Lärling

Shawshank redemption.

Min favoritfilm. :) (Ser på den nu faktist)

Senast ändrad:

15 May 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Thor, den var sådär. Men den är väl helt ok.

17 May 2012
Nivå 6 · Fuskare

8 Mile för typ 10:nde gången, fortfaranda lika bra.

20 May 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Get the gringo, vart besviken. Hade förväntat mig något bättre.

23 May 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

Men in Black 3 idag. Bra film, men inte lika bra som 1:an och 2:an.

24 May 2012
Nivå 1 · Novis

Tintin -filmen. Ger den 4 av 5 potatisar :D

Nivå 5 · Fuskare

Splice, sjukaste filmen någonsin. Nån galen gubbe har blandat galna forskare som exprimenterar med människo-DNA med groteska sex-scener och utgången är syklig. Se den inte.

Annars var det senaste jag såg Band of Brothers. Inte en film men världens bästa serie. Se den.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Tinker Tailor Soldier Spy. Förstod inte var som var så bra med den filmen (den har fått väldigt bra kritik) Det räcker inte att ha massa coola brittiska skådespelare, jag tyckte den sög. Känns osm jag har haft väldigt otur med filmer på senaste tiden.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Tinker Tailor Soldier Spy. Förstod inte var som var så bra med den filmen (den har fått väldigt bra kritik) Det räcker inte att ha massa coola brittiska skådespelare, jag tyckte den sög. Känns osm jag har haft väldigt otur med filmer på senaste tiden.

Den äger ju. o:

OnT: Luther på SO:n sjukt dålig film.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Splice, sjukaste filmen någonsin. Nån galen gubbe har blandat galna forskare som exprimenterar med människo-DNA med groteska sex-scener och utgången är syklig. Se den inte.

Har sagt det förr och säger det igen, Splice äro den sjukaste filmen jag någonsin sätt, satt med ett stort WTF genom hela filmen. D:
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Har sagt det förr och säger det igen, Splice äro den sjukaste filmen jag någonsin sätt, satt med ett stort WTF genom hela filmen. D:

Den verkar helskön ju. Älskar misslyckade experiment och missfoster och sån skit, lär kolla på den snart. :D
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Den verkar helskön ju. Älskar misslyckade experiment och missfoster och sån skit, lär kolla på den snart. :D

Jo så tänkte jag också innan jag såg den, början var normal, men sen var det bara konstigt :/
25 May 2012
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är en livsupplevelse.

Kollade Almost Famous igår för typ 10e gången. En av de absolut bästa filmerna nånsin.

↗ till inlägget
Jo så tänkte jag också innan jag såg den, början var normal, men sen var det bara konstigt :/
Precis. Min polare tyckte det var det värsta han sett sa han innan filmen. Halva filmen satt jag och undrade när det skulle bli skumt. sen hände det, fyfan säger jag. Fyfan.
2 Jun 2012
Nivå 8 · Veteranfuskare

The Dictator

Jävla skön humor! =D

Senast ändrad:

8 Jun 2012
Nivå 9 · Veteranfuskare

Saving Private Ryan,nuff said.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in