LSD: The Movie?
Vilken Film Kommer Bilden Ifrån?
↗ till inläggetGissar på denna. Har helt ärligt ingen aning :P
Inte.. ? Jag trodde både du och Juicelol skulle ha en aning i alla fall. :)
Den är växelvis tecknad och "riktig", och saknar både dialog och tydligt narrativ.
↗ till inläggetJag är ledsen att behöva informera att svaret du angivit är inkorrekt. :(LSD: The Movie?
Färgpaletten är ändå alldeles för mörk för att det ska vara LSD det handlar om. :D
↗ till inläggetJaså? Har den någon direkt koppling till något band musiker?Jag trodde både du och Juicelol skulle ha en aning i alla fall. :)
Möjligt att den har. :)
Hm.
Gjorde inte Pink Floyd en animerad film? The Wall?
Klart det är den!
Den är jävligt trippig, men bra. Saknar som sagt dialog, berättas istället genom musiken från The Wall. Skitcool film, gillar speciellt scenen när han under en psykos tror hans konsert är en demonstration för fascistpartiet han är ledare för. :D
Score! Kommer med bild senare idag när jag kommer hem till min filmsamling och kan ta ett screenshot.
Citizen Kane?
Skitlänge sen jag såg den, kan vara ute och cykla :(
Näpp, inte Citizen Kane!
Ingen annan som vill försöka? Annars börjar jag med ledtrådar.
↗ till inläggetGo for itIngen annan som vill försöka? Annars börjar jag med ledtrådar.
Försäkringar spelar stor roll i filmen.
Double Indemnity?
Yes!
Sweet B)
För en gångs skull ser det faktiskt bekant ut.
Det hoppas jag. :D
Det borde stå i lagen att i varje människas hem ska det finnas en tv som är på och visar den här filmen 24 timmar om dygnet.
Lol, nu tänker jag bara att bilden förställer Rob Halford som ligger ner på marken. :D
Och med tanke på vilken fil han körde i är det lätt att fantasin drar iväg åt nåt helt annat håll..