💬
Logga in
Fuska.se

Moped Förslag

27 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

kanske inte bra men åtminstone inte dåligt, har en kimpis med en rieju rrx 08, trög som fanken

Vet inte riktigt hur du får in Rieju i den ekvationen då Rieju är spansk..
29 May 2012
Nivå 5 · Fuskare

1. Alla mopeder är skit klena original.

2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.

3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder?

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du kommer få problem med ditt bil-körkort :D

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.

Jag körde en Kines, 2-takt, köpte den ny, körde in den skapligt bra, gjorde väl en 75-80 helt orginal, gick fint i låda motor när jag hade den. Sen att jag bara körde den i cirkus 300 mil är ju en helt annan sak,,
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.

Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.

30 May 2012
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Du kommer få problem med ditt bil-körkort :D

Vadårå? :huh:
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vadårå? :huh:

Efter som att du verkar köra trimmat och kör som en dåre.

Tar polisen dig kommer det finnas i registret och du kommer få vänta med ditt körkorts-tillstånd.

31 May 2012
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.

Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.

Har du bara haft dem trafikförsäkrade eller? Ungefär hur mycket kostar en Mt5 i trafikförsäkring isåfall?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in