↗ till inläggetVet inte riktigt hur du får in Rieju i den ekvationen då Rieju är spansk..kanske inte bra men åtminstone inte dåligt, har en kimpis med en rieju rrx 08, trög som fanken
Moped Förslag
1. Alla mopeder är skit klena original.
2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.
3. En chinese moped måste gå sämst av alla mopeder?
↗ till inlägget
Du kommer få problem med ditt bil-körkort :D
↗ till inläggetJag körde en Kines, 2-takt, köpte den ny, körde in den skapligt bra, gjorde väl en 75-80 helt orginal, gick fint i låda motor när jag hade den. Sen att jag bara körde den i cirkus 300 mil är ju en helt annan sak,,1. Alla mopeder är skit klena original.
2. Am6 som finns i Rieju, Motorhispania håller bäst och går bäst urpluggat enligt mig. Då jag fått upp min Furia i 90 med skjutts endast urpluggad och drevad.
↗ till inläggetKineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.1. Alla mopeder är skit klena original.
Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.
↗ till inläggetVadårå? :huh:Du kommer få problem med ditt bil-körkort :D
↗ till inläggetEfter som att du verkar köra trimmat och kör som en dåre.Vadårå? :huh:
Tar polisen dig kommer det finnas i registret och du kommer få vänta med ditt körkorts-tillstånd.
↗ till inläggetHar du bara haft dem trafikförsäkrade eller? Ungefär hur mycket kostar en Mt5 i trafikförsäkring isåfall?Kineser kan ofta göra 70-80 helt original. Det går inte på plan mark men bara man får lite fart i nån backe så är det inga problem att hålla den hastigheten.
Jag skulle rekommendera en MT5. Billig föräkring + att en fin orginalare är riktigt trevlig att köra. Fin i växellåda och så vidare. Sen är det ju en Honda. Och om den mot all förmodan skulle gå sönder så finns det oändligt med delar och billigt. En ny pirat-kolv kostar typ 150 kr t.ex. En kolv till en am6-motor (Rieju, Derbi, Gilera, Beta osv) kostar säkerligen en tusing. Har haft 3 MT5or i mina dagar. Mycket trevliga och roliga eftersom dom är så små och lättkörda.