💬
Logga in
Fuska.se

Dreamhack Summer 2012

29 svar · startad

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #21

Lite dåligt att planera en studentfest då tänker jag säga. Våran skola undvek att lägga prov under dagarna det är dreamhack winter så att ingen missar.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Lite dåligt att planera en studentfest då tänker jag säga. Våran skola undvek att lägga prov under dagarna det är dreamhack winter så att ingen missar.

Våran student och studentfest var två dagar innan DH ens börja, vilket gör det hela mer bisarrt. Åtminstone för mig.
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #23

Då måste jag säga att det var dumt. Om han tänker sova ut så finns det tid för det ändå. Känns som en påhittat ursäkt för att han inte vill komma. De som arrangerar dreamhack la de tydligen nu på lördag just för att folk ska ha slutat skolan och sånt.

19 Jun 2012
Nivå 2 · Novis

jag undrar en sak jag kanske ska dit under dreamhack winter men då undrar jag om det finns sovplatser där?

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

jag undrar en sak jag kanske ska dit under dreamhack winter men då undrar jag om det finns sovplatser där?

Dom brukar ha en sovsal.
Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #26

Idag gick jag upp 6:30 för att köra och hämta min lillebror och hans kompis där. 2 timmar en väg. Aldrig kört så mycket bil på en gång.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Var inte du där på nu på vintern?

Hur tog du dig tid då isånna fall?

↗ till inlägget

Prioritera att sitta och spela datorer istället för att firas av nära och kära är bara så jävla snedvridet att man blir ledsen.

Jag håller med dig.

Visst, jag tycker studenten verkar överskattad, men det händer bara en gång i livet, och spela dator kan du göra varje dag, så länge du betalar elen.

↗ till inlägget
Idag gick jag upp 6:30 för att köra och hämta min lillebror och hans kompis där. 2 timmar en väg. Aldrig kört så mycket bil på en gång.

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #28
↗ till inlägget

Jo i vintras deltog jag. Då åkte jag och vännerna dit med buss och en farsa körde hem oss.
Nivå 6 · Fuskare

Någon som vet om dom har nån lista med alla låtar dom spelade? I så fall skulle jag vara glad om någon länkade den!

Här är en massa bilder som togs på DH http://www.flickr.com/photos/dreamhack/

Nivå 16 · Legendfuskare
Trådstartare #30
↗ till inlägget

Någon som vet om dom har nån lista med alla låtar dom spelade? I så fall skulle jag vara glad om någon länkade den!

Har för mig det funnits tidigare. Leta annars upp en inspelning på youtube så har någon förhoppningsvis skrivit playlisten bland kommentarerna.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in