↗ till inläggetLol det är ju inte så att man sitter och spelar in precis allt man gör i minecraft, han är sällsynt och det är bara några sekunder så man hinner inte direkt starta något inspelningsprogram. Dessutom försvinner han om man tabbar ut.Om ni idioter säger att Herobrine finns i Minecraft så vill jag gärna se videobevis.
Minecraft
Men man kan ju prova att spela in medans man spelar. :medieval:
Jag har då aldrig sett Herobrine, spelar ingen roll vilka inställningar.
Eftersom jag bor i den lilla byn i Hälsingland där notch kommer ifrån ska jag fråga han om herobrine nästa gång han är här
Han kan ju fortfarande trolla.
Jag har sett herobrine i en tundra. 1.2.5
Herobrine med pupiler. 1.8.1
Enligt mina test så verkar han inte vara ond.
Utan mods!!
↗ till inläggetNotch är ju ett känt troll. Kolla minecrafts eftertexter t.ex. XDHan kan ju fortfarande trolla.
Klart att han låtsas ta bort Herobrine varje gång spelet uppdateras.
Hur dum i huvudet är man om man tror att Herobrine finns?
↗ till inläggetHehe. :D Som jag förstod det så skrev han att Herobrine blev borttagen bara så att alla ska tro att Herobrine har funnits innan, eller har han skrivit det igen? Har inte varit så aktiv inom Minecraft.Notch är ju ett känt troll. Kolla minecrafts eftertexter t.ex. XD
Klart att han låtsas ta bort Herobrine varje gång spelet uppdateras.
Herobrine är bara ett skämt för noobs! Han finns inte i Minecraft och kommer inte finnas utan mod! Om ni har sett honom så var det säkert bara en ko eller något annat som inte är Herobrine! Min kompis har större problem! Han installerade Herobrine mod och kan inte få bort det! ;) så Herobrine dyker upp på hans profiler då, UTAN att ha placerat en Herobrine totem! DET är läskigt!
Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...
↗ till inläggetPrecis samma sak hände mig! :blink:Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...
↗ till inläggetNi har vel den nya 1.3.1 eller?Precis samma sak hände mig! :blink:
själv har jag aldrig sätt herobrine.
↗ till inläggethar lite svårt att tro dig.Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...
↗ till inläggetNi har vel den nya 1.3.1 eller?
Jag har den nya iaf. :o
↗ till inläggetJa, men tyvär har jag inga bevis nu :(själv har jag aldrig sätt herobrine.har lite svårt att tro dig.
↗ till inläggetDu vet vel att man kan ta kort direkt på minecraft om man trycker på F2Jag har den nya iaf. :o
Ja, men tyvär har jag inga bevis nu :(
Stop feeding the trolls.
↗ till inläggetofta???? en gång när jag spelade så kom herobrine och så kom han ut ur skärmen och dödade min katt :cry: :blink:Jag såg Herobrine igår, han snodde mina diamonds från min chest, då blev jag förbannad och började jaga honom, han var snabb som fan, han kom undan... När jag kom tillbaka till mitt hus hade alla mina tavlor ändrads till en Herobrine med tummen upp, jag tabbade ur, ville ta en bild med min mobil men så stängdes minecraft av... När jag gick in på mina "worlds" så var den borta...
fast jag har inga bevis för batteriet på min mobil var slut!!!
↗ till inläggetDet var ju synd, men jag tror dig.ofta???? en gång när jag spelade så kom herobrine och så kom han ut ur skärmen och dödade min katt :cry: :blink:
fast jag har inga bevis för batteriet på min mobil var slut!!!
ok tack jag saknar min katt! :(
Finns han på peaceful?????