Hur kan det komma sig att du nästan aldrig fixar anmälningarna som kommer in?
Draghons Interaktionstråd
↗ till inläggetFör att jag är labil.Hur kan det komma sig att du nästan aldrig fixar anmälningarna som kommer in?
Seriöst dock, jag har plugg jag fokuserar på just nu och bara chillar lite på fuska. Ta inte allt på så stort allvar.
Vad är det sämsta spel du någonsin spelat?
↗ till inläggetAh okej.För att jag är labil.
Seriöst dock, jag har plugg jag fokuserar på just nu och bara chillar lite på fuska. Ta inte allt på så stort allvar.
Är du emo?
↗ till inläggetJag är inte emo, varför frågar du det egentligen?Är du emo?
↗ till inläggetJag bara undrar :(Jag är inte emo, varför frågar du det egentligen?
↗ till inläggetI see, då äre lugnt!Jag bara undrar :(
Visst lyssnar jag på känslosam musik, men emo är inte en "livsstil" jag bejakar direkt.
Har du något emot personer som anses vara "emo"?
↗ till inläggetJag stör mig väldigt mycket på personer som försöker uppnå någonslags romantiserad bild av vad en person som ska föreställa emo ska bete sig på, dvs skära sig i armarna, vara angsty för ingen annan i världen förstår dem och extremt super introvert. Jag vill bara spy på allihop, jag blir så jävla förbannad på sånt. Det är dumheter.Har du något emot personer som anses vara "emo"?
Jag har inget emot personer som lyssnar på musik som klassas som "emo" eller de som bara klär sig som "emo".
Missade du min fråga? :(
Om du måste börja aktivt utöva en av de stora världseligionerna, vilken väljer du?
↗ till inläggetMissade du min fråga? :(
Jag funderar fortfarande, no worries.
↗ till inläggetJag har inte så bra koll på vilka religioner som räknas som de stora, länka eller rabbla upp dem är du snäll Guggo. :POm du måste börja aktivt utöva en av de stora världseligionerna, vilken väljer du?
Kristendom
Islam
Buddhism
Hinduism
Judendom
Taoism
Shikism
Shinto
Typ.
De fem första säger jag inget om, men de tre senaste känns lite främmande. Säger inte att de inte är stora religioner, men känns lite fel med de andra.
Håller med Signify, de fem förstnämnda är de "världsreligioner" man får läsa om i skolan o.s.v.
Jag tog helt enkelt de största. Egentligen är det lite konstigt att judendomen räknas som världsreligion då den bara har 14-18 miljoner utövare (vilket i sammanhanget är jättelite!).
Men jag vill minnas att vi läste om typ taoism, shikism och sådant där i skolan. I alla fall gymnasiet. I vilket fall så spelar det ingen större roll, tycker jag!
↗ till inläggetI see. Kan hålla med Signify och Juicelol om att folk har ingen aning om vad de tre sista är. Inte heller har jag läst om dem i skolan, det har jag gjort på egen tid av ren tristess egentligen, eller undrat om något specifikt om religionen.Kristendom
Islam
Buddhism
Hinduism
Judendom
Taoism
Shikism
Shinto
Typ.
Till frågan, vilken jag skulle kunna tänka mig att utöva om jag var tvungen att välja en att utöva. Problemet med denna fråga är att jag aldrig sett poängen med att utöva någon religion (när jag väl fick självinsikten att börja tänka för mig själv och försöka förstå vad jag gör samt varför och inte bara göra som andra säger). Jag hatar att vara bunden till regler och idéer som inte är mina, jag skulle bara förgöra mig själv och sannolikt ta mitt liv till slut av galenskap.
Så tyvärr Guggo, jag kan inte ge dig ett svar. Jag skulle hellre dö än att välja en religion att utöva resten av mitt liv.
↗ till inläggetI see. Kan hålla med Signify och Juicelol om att folk har ingen aning om vad de tre sista är.
Shikism är de med turbaner i Indien, Taoism är Kina och Shinto är japan.
Till frågan, vilken jag skulle kunna tänka mig att utöva om jag var tvungen att välja en att utöva. Problemet med denna fråga är att jag aldrig sett poängen med att utöva någon religion (när jag väl fick självinsikten att börja tänka för mig själv och försöka förstå vad jag gör samt varför och inte bara göra som andra säger). Jag hatar att vara bunden till regler och idéer som inte är mina, jag skulle bara förgöra mig själv och sannolikt ta mitt liv till slut av galenskap.Så tyvärr Guggo, jag kan inte ge dig ett svar. Jag skulle hellre dö än att välja en religion att utöva resten av mitt liv.
Hm, ok. Inte ens någon av de icke-teistiska (dvs, utan gud(ar)), mycket mer filosofiska religionerna?
↗ till inläggetShikism är de med turbaner i Indien, Taoism är Kina och Shinto är japan.
Jag vet om detta, men de flesta vet inte om det. :P
Det med turbanerna ska tas med en nypa salt dock.
Hm, ok. Inte ens någon av de icke-teistiska (dvs, utan gud(ar)), mycket mer filosofiska religionerna?
Jag är totalt lost i sånna här samtalsämnen, du får ge exempel.
↗ till inläggetDet finns många spel jag spelat som vart dåliga, de flesta är flashspel som jag glömt och förträngt för längesen.Vad är det sämsta spel du någonsin spelat?