Vissa svar är vridna pga folk som inte skriver vad man faktiskt säger!
Draghons Interaktionstråd
↗ till inläggetSluta ljug nu.Vissa svar är vridna pga folk som inte skriver vad man faktiskt säger!
Sluta nu, du svarade själv ;-)
Sluta upp med de dumheterna Draghon!
Jag skrev det mesta och det jag skrev är så gott som ordagrant!
Alltid intressant att det oftast är en jäkla massa sex-relaterade frågor till en kvinnlig medlem. :D Vissa saker får väl ändå anses vara lite privata.
För att ändå hålla mig till topic, när hörde du först PoS och vilken skiva/vilka låtar var de första du hörde?
↗ till inläggetTror vi hade ställt massor med sex-relaterade frågor till manliga deltagare med.Alltid intressant att det oftast är en jäkla massa sex-relaterade frågor till en kvinnlig medlem. :D Vissa saker får väl ändå anses vara lite privata.
För att ändå hålla mig till topic, när hörde du först PoS och vilken skiva/vilka låtar var de första du hörde?
Har svårt att köpa det faktiskt. Majoriteten här är väl ändå killar, och skulle ha svårt att se andra killar ha ett intresse för att veta hur många gångar jag onanerar varje dag, bara för att ta ett exempel. :P Nu är det ju upp till Draghon själv vad hon vill svara på, men med såpass många sex-relaterade frågor kan man ju ändå inte undgå att undra om det inte finns något vettigare/intressantare att fråga. Jag vet inte.
Har det varit kul eller störigt att svara på frågor här?
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1954493 B)Har svårt att köpa det faktiskt. Majoriteten här är väl ändå killar, och skulle ha svårt att se andra killar ha ett intresse för att veta hur många gångar jag onanerar varje dag, bara för att ta ett exempel. :P Nu är det ju upp till Draghon själv vad hon vill svara på, men med såpass många sex-relaterade frågor kan man ju ändå inte undgå att undra om det inte finns något vettigare/intressantare att fråga. Jag vet inte.
Men ja, förstår vad du menar. Tråkigt när det blir så.
↗ till inläggetAlltid intressant att det oftast är en jäkla massa sex-relaterade frågor till en kvinnlig medlem. :D Vissa saker får väl ändå anses vara lite privata.
Första gången jag hörde Pain of Salvation var strax efter att de släppte skivan BE, så september 2004, och en snubbe som kallade sig själv för Lunk på Gamereactor.se skickade låten Lilium Cruentus till mig. Blev väldigt intresserad så jag fick tag i skivan och lyssnade igenom, sen tog jag mig igenom hela diskografin lite random, minns inte vilken ordning.
Men jag har varit fast sen dess, enda albumet jag inte gillade från första gången var Scarsick. Lyssnade på det 3-4 gånger när det släpptes men kände hur det bara var fruktansvärt dåligt. Lät bli skivan i 3 år, tog upp den igen och älskade det mesta, haha!
↗ till inläggetDet är lugnt Signify, hade jag stört mig på frågorna hade jag inte svarat, sen hur ärligt jag svarade på alla sexfrågor är ju en helt annan femma. :DHar svårt att köpa det faktiskt. Majoriteten här är väl ändå killar, och skulle ha svårt att se andra killar ha ett intresse för att veta hur många gångar jag onanerar varje dag, bara för att ta ett exempel. :P Nu är det ju upp till Draghon själv vad hon vill svara på, men med såpass många sex-relaterade frågor kan man ju ändå inte undgå att undra om det inte finns något vettigare/intressantare att fråga. Jag vet inte.
Men jag håller med dig om att det inte var så jädra intressanta frågor. Den roligaste var ju " Du ska "spice-a" till det med frugan och får välja 5 varor på ica, vilka?" eftersom jag var tvungen att tänka efter lite. xD
↗ till inläggetVissa frågor har ju vart hur kul som helst att svara på. Se dessa inlägg:Har det varit kul eller störigt att svara på frågor här?
http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1946994
http://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1945791
Sånt där kan man ju hålla på med hur länge som helst, vända och vrida på saker, askul. Men det finns en hel del tråkiga saker också, hehe.
↗ till inläggetHaha den satt jag och sög på länge ;:Den roligaste var ju " Du ska "spice-a" till det med frugan och får välja 5 varor på ica, vilka?" eftersom jag var tvungen att tänka efter lite. xD
↗ till inläggetDet blir nästan fan alltid bättre om man sitter och tänker efter. Nästan. Kan bli hur kul som helst med improvisation, men då måste man ha talang för det alltså.Haha den satt jag och sög på länge ;:
Haha, det är lugnt! Nästa fråga: Min profilbild på Facebook är en bild på mig och Daniel Gildenlöw från spelningen förra November, jealous or not jealous? :D mohaha.
↗ till inläggetJAG FUCKING SÅG BILDEN OCH BLEV SÅ JÄDRA FÖRBANNAD ATT JAG HÖLL PÅ ATT SLÅ IN SKÄRMEN PÅ DATORN! :angry:Haha, det är lugnt! Nästa fråga: Min profilbild på Facebook är en bild på mig och Daniel Gildenlöw från spelningen förra November, jealous or not jealous? :D mohaha.
Hahahaha, nejfan, inte riktigt kanske. :D Men åh, lite avis är jag faktiskt... Har en massa bilder jag knäppte på Metaltown, men jag måste fan få en bild på honom och mig en dag... :(
Bör inte vara omöjligt om du går på någon konsert. :) Hade tur att han stod i lobbyn när jag var på väg ut efteråt, så man var tvungen att passa på.
Är det spännande att vara kvinna?
↗ till inläggetJag vet inte hur det är att vara man så jag vet inte hur spännande det är för mig jämfört med hur det hade varit med dig.Är det spännande att vara kvinna?
↗ till inläggetJag vet inte hur det är att vara man så jag vet inte hur spännande det är för mig jämfört med hur det hade varit med dig.
Det var väl inte frågan?
↗ till inläggetTycker allt det är svar nog.Det var väl inte frågan?