Hitman: Absolution.
Spel Du Ska Köpa 2012
-GTA V som alla andra verkar
Säga
-Ghost recon future solider
-Max payne 3
-diablo 3
SRy för att dom 3 efter gta v redan
ps. jag tänker inte köpa black ops 2, är lite av en infinity wardare ;)
Gta V om det nu kommer i år =)
Det nya Ghost Recon verkar nice
- GTA V
- Hitman: Absolution
- Assassin's Creed III
- Far Cry 3
- Resident Evil 6
- The Last of Us
Kanske -Ghost Recon: Future Soldier
FIFA13 då varenda jäkel spelar FIFA
Tror jag ska köpa CS:GO, har alltid föredrat att spela med PS3-kontrollern över allt.
EDIT: Koper det till PC istallet mohaha.
Black ops 2, assassins creed 3 och Fifa 13 hade jag tänkt mig. Får se om det blir något mer, kanske ett och annat guitar hero spel... :lol:
Hoppas att The Last Of Us kommer ut iår. Blir ett garanterat köp! Taggad som satan är jag! :D
↗ till inläggetDet skulle väl komma ut 2013?Hoppas att The Last Of Us kommer ut iår. Blir ett garanterat köp! Taggad som satan är jag! :D
Om jag ska vara helt ärlig så håller jag inte koll på spelvärlden så mycket, visste knappt att det skulle komma GTA V. Det enda spelet jag köpt i år är Fifa 13 och det är en av de väldigt få spelen jag spelar när jag spelar!
Hitman: Absolution, fast till PC då.
Spel som släpps i år:
Far Cry 3 (Pc eller Xbox 360)
Annat:
Battlefield 3 (Pc)
Gears of War 3(Xbox 360)
↗ till inläggetDetta är för Playstation 3-spel ;)Spel som släpps i år:
Far Cry 3 (Pc eller Xbox 360)
Annat:
Battlefield 3 (Pc)
Gears of War 3(Xbox 360)
↗ till inläggetVet. Men du kan ju gå och klaga på alla andra som har skrivit om pc spel ;)Detta är för Playstation 3-spel ;)
↗ till inlägget1. Jag har aldrig sett att dom har skrivit PC-spel.Vet. Men du kan ju gå och klaga på alla andra som har skrivit om pc spel ;)
2.1 Jag klagade aldrig, jag informerade dig.
2.2 Anledningen till att jag informerade dig var för att du skulle vara medveten om det så du inte gör om samma misstag.