Gör distansuppgifter.
tråkigt som fan, me rymdrelaterad uppgifter gör det roligare :D
Gör distansuppgifter.
tråkigt som fan, me rymdrelaterad uppgifter gör det roligare :D
Pluggar Externredovisning.
Sitter i en bil påväg till Angered.
Har spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet.
Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår.
^_^
↗ till inläggetHur pigg var du då? :PHar spenderat dagen i soffan och känt mig allmänt trött pga en " caffeine crash". Just nu tar man en paus från tv-tittandet.
Varför jag "kraschat" är för att den senaste veckan har man druckit runt 1,5 liter energidricka per dag och de tog slut igår.
^_^
Ontopic: Sitter på mitt studentrum efter att ha suttit i en bil i 5 timmar från Göteborg till Stockholm, in på hotell över natten för att sedan åka till Arlanda och ta flyget till kalla Kiruna...
Funderar på att starta upp min gamla dator och köra in Linux på den, men det får nog vänta.
Precis kommit hem från Göteborg, tog ju bara 7 timmar att åka. :P
Fixar Linux på min gamla dator.
Just nu rensar jag hårddisken.
↗ till inläggetVilken dist? :DFixar Linux på min gamla dator.
Just nu rensar jag hårddisken.
OnT: Käkar glass.
Kom precis på att jag har varit medlem här i över 10 år (med ett annat konto innan) och undrar vart tiden tog vägen :huh:
↗ till inläggetVet inte vad du menar med "dist", men jag gissar på Ubuntu.Vilken dist? :D
OnT: Käkar glass.
↗ till inläggetMycket troligt att han menar det.Vet inte vad du menar med "dist", men jag gissar på Ubuntu.
Dist betyder "distribution".
En distribution kan vara Arch, Gentoo, Ubuntu, Debian etc.
Själv kör jag på Lubuntu 12.10.
OnTopic:
Sitter och är lite småtrött på Dreamhack och redigerar film jag haft liggandes :)
Försöker byta plats på under- och överkäken.
OCH
Avinstallerar och raderar massa skit från hårddiskarna.
Säljer barn.
Är professor i magplask.
Smälter alla snö jag har skottat de senaste dagarna. :)
Sitter och gör en jobbig bokreception O_O :gitarr:
om någon är duktig i gimp kan den kanske hjälpa mig? x3
Letar drakägg i skogen.
Sent using smoke signals
Har extremt jävla tråkigt.
Planerar mord
Ska pallra mig till soffan för ett avsnitt "På Spåret".
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in