Micke din mupp, kanske dags att ta bort länken. :P
Får modsen detta som julklapp som 2010 eller får vi den inte som förra året? :D
↗ till inläggetFixat.. Skumt att den dök upp nu, rätt gammal kod det låg i. Fixar julkalendern åt dig imorgon.http://img831.imageshack.us/img831/5112/namnlsyy.png
Åh, man tackar! :D
Hej! Användaren Draghon på www.Fuska.se har nu fått sin julkalender aktiverad. Tack för din beställning!
http://www.fuska.se/forum/index.php?showtopic=157964&hl=
Hur stora får signaturerna vara helt plötsligt? Jag har aldrig lyckats knöka in en för stor sig?
Tror gränsen togs bort då VIP varit avstängt ett bra tag. Men så länge de inte är överdrivna så de stör så finns ingen speciell storlek tillsvidare.
Åhfan.
Då blev man ju sugen på att fixa en schysst sigg. :mellow:
Men vafan är detta nu då.
Loopen kan ha denna:
500x200 px
213 kb
Men jag får inte ha detta:
500x150 px
17 kb
Seriöst?
Sen tycker jag ärligt talat att det är extremt förlegat att inte få ha bilder i signaturen. Folk sitter inte längre på dialup. Låt folk få sätta lite mer personlig prägel på signaturerna.
Det handlar inte om dialup, det handlar om att det inte skall störa när man läser inlägg så man måste scrolla onödigt mycket etc. Konstigt det med begräsningen, då kanske den finns kvar på något sätt ändå. Har inte riktigt koll på det f.n. då jag sitter och jobbar med annat ;)
Fast tycker man att det är jobbigt att scrolla så kan man ju alltid stänga av så att man inte ser andras signaturer. :)
↗ till inlägget+1Fast tycker man att det är jobbigt att scrolla så kan man ju alltid stänga av så att man inte ser andras signaturer. :)
Helt klart en poäng, vi får väl se hur det blir med det framöver ;) Just nu blir det dock inga ändringar kring dessa saker.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in