Vad gillar du för musik? :)
Dave37's Frågetråd
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/forum/index.php?s=&...t&p=1942599Vad gillar du för musik? :)
Har du spelat AoM?
Jajjamensan! =D Men det var länge sen och spelade inte så där fruktansvärt mycket, men spelade tillsammans med några från KG. Det var kul. :)
GamerAnger - play your friends online.
GamerAnger is the shit! B)
↗ till inläggetKörde ni mot varandra asså? :-DJajjamensan! =D Men det var länge sen och spelade inte så där fruktansvärt mycket, men spelade tillsammans med några från KG. Det var kul. :)
Jo det är ju förbaskat roligt enligt mitt tycke, mötte några vänner men var relativt överlägsen- sen testade jag lira mot andra på Gameranger och fick grovt mycket pisk xD
Jag, Jucielol, Denieru och Anton körde i 2v2 med Titan expansion.
Jag, Musten och AntonJ3000 spelade AoEII igår i lag mot tre moderate, men pisk fick vi i kopiösa mängder. Man är nog alltid sämre än man tror. Har du det också, eller är det bara AoM som gäller?
Jag har det inte men kan skaffa om det skulle behövas. ;)
EDIT: Dock har jag omtentaplugg fram till 17nde så....
↗ till inläggetJag har båda men under åren har cd-skivorna repats och fungerar inte längre- kör mest piratversioner nu ;)Jag, Musten och AntonJ3000 spelade AoEII igår i lag mot tre moderate, men pisk fick vi i kopiösa mängder. Man är nog alltid sämre än man tror. Har du det också, eller är det bara AoM som gäller?
Om man har skivorna kan man tanka hur många gånger som helst utan att känna sig skyldig. :D
↗ till inläggetJo lite den filosofin jag lever efter B)Om man har skivorna kan man tanka hur många gånger som helst utan att känna sig skyldig. :D
↗ till inläggetJag var la också med? <_<Jag, Jucielol, Denieru och Anton körde i 2v2 med Titan expansion.
Kommer inte ihåg men det var du säkert, det kanske var du och inte Anton till och med. Det var ju ett par år sen.
Ge en hypotes till kontexten av denna gif:
(Det är förövrigt Alison Brie)
Hon har fått en komplimang om att hon är smart eller liknande i ett specifikt sammanhang.
Anton var med, frågan är om Deni var det.
↗ till inläggetÄr det så du gör när någon kallar dig smart?Hon har fått en komplimang om att hon är smart eller liknande i ett specifikt sammanhang.
↗ till inläggetDock så finns det ju fortfarande frågor osvararade, varför har hon färg i håret? Varför är det text klottad på lådorna bakom henne?Hon har fått en komplimang om att hon är smart eller liknande i ett specifikt sammanhang.
Hon komplimerade nog mer sig själv.