Tjena!
Här kommer jag med en pinsam fråga Finns det ormar i den senaste tomb raider spelet? Kommer få hjärtattack om en bara dyker upp på skärmen
Tacksam för svar.
Tjena!
Här kommer jag med en pinsam fråga Finns det ormar i den senaste tomb raider spelet? Kommer få hjärtattack om en bara dyker upp på skärmen
Tacksam för svar.
Googlade och det kommer upp två videos med rubriken: "Fighting the snake" och "Giant Snake Death"
Meh, inget tomb raider för mig då xD spelar inte farcry3 av samma anledning. Tack för svaret
Är du seriös!?!?!!!
Man kan väl skjuta ormarna eller något?
Själv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation.
↗ till inlägget
Själv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation.
Så du spelar inte minecraft ?
↗ till inläggetSjälv spelar jag inte spel som innehåller får. Har en faslig fobi för får. Kan helt och hållet relatera till din situation.
Det var intressant att veta. Och ja,jag är fullt seriöst.
↗ till inläggetJag har mo' creature modden så att jag kan ta bort får.Så du spelar inte minecraft ?
Jag har spelat igenom hela tomb raider och har inte sett någon orm eller liknande.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in