↗ till inläggetHur skall du döda djuren annars?
hugga av huvudet? svälta ihjäl? Chocka dem till döds?
Skjuta ett snabbt skott i skallen.
↗ till inläggetHur skall du döda djuren annars?
hugga av huvudet? svälta ihjäl? Chocka dem till döds?
Skjuta ett snabbt skott i skallen.
↗ till inläggetSkjuta ett snabbt skott i skallen.
Hur många skott kommer det gå i världen då?
Måste man ha "pistol licens" för att få skjuta ?
Diskussionen kommer aldrig att ta slut ^^
↗ till inläggetHur många skott kommer det gå i världen då?
Måste man ha "pistol licens" för att få skjuta ?
Diskussionen kommer aldrig att ta slut ^^
Jakt-licens.
Och när man skjuter dem så dör de direkt.
↗ till inläggetJakt-licens.
Och när man skjuter dem så dör de direkt.
Fast hur miljö Ovänligt är det ..?
↗ till inläggetJo om man stunnar dem först. Då är de medvetslösa. Det är därför man gör det, och för att minska stressen hos djuret. Och "saken" är Karotisblodkärlet, mer allmänt känt som halspulsådern. Om du säger "saken" så bevisar det dessvärre hur dåligt insatt du är i ämnet.Man kan ändå inte dämpa smärtan när de skär av saken i halsen.
↗ till inläggetJo om man stunnar dem först. Då är de medvetslösa. Det är därför man gör det, och för att minska stressen hos djuret. Och "saken" är Karotisblodkärlet, mer allmänt känt som halspulsådern. Om du säger "saken" så bevisar det dessvärre hur dåligt insatt du är i ämnet.
Jo jag googlar inte upp saker och tar reda på kroppsdelar i djur.
↗ till inläggetJo jag googlar inte upp saker och tar reda på kroppsdelar i djur.
Den kroppsdelen finns hos människor också.
↗ till inlägget
Fast hur miljö Ovänligt är det ..?
Miljö ovänligt? Finns knappt inget.
↗ till inlägget
Den kroppsdelen finns hos människor också.
Om du läser lite tidigare sa jag att djur och människor var lika på så vis.
↗ till inläggetJust därför är kommentaren "Jo jag googlar inte upp saker och tar reda på kroppsdelar i djur." ganska korkad.Om du läser lite tidigare sa jag att djur och människor var lika på så vis.
Och det vore ju en jävla skam om man faktiskt läste på lite innan man slänger sig in i debatt.
↗ till inläggetJust därför är kommentaren "Jo jag googlar inte upp saker och tar reda på kroppsdelar i djur." ganska korkad.
Och det vore ju en jävla skam om man faktiskt läste på lite innan man slänger sig in i debatt.
Det är inte i debatt forumet. Det är i allmänt.
↗ till inläggetSorry såg inte det då jag bara använder "visa nytt innehåll" och aldrig kollar vilket forum tråden ligger i nu. Jag ber om ursäkt för min i forumet överdrivet aggressiva stil.Det är inte i debatt forumet. Det är i allmänt.
↗ till inläggetSorry såg inte det då jag bara använder "visa nytt innehåll" och aldrig kollar vilket forum tråden ligger i nu. Jag ber om ursäkt för min i forumet överdrivet aggressiva stil.
Men hugg på bara. Jag börjar bli van vid att folk håller på.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in