Tjena! minns att det fanns en tråd för några år sen där man kunde posta sina teckningar. Jag har inte lyckats att hitta den så jag gör en ny. Är det fortfarande några fuskare som tecknar eller är jag helt ensam?
men iaf posta era teckningar här, jag börjar med några av mina.
Teckningar
Sweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas?
↗ till inläggetJa de borde de.Sweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas?
--------/
Här är min teckning. :)
↗ till inläggetSweet, har inget på datorn just nu, om inte det man har gjort på datorn räknas?
jo men ladda upp det också!
Försökte rita av min tjejs öga. Jag vart ganska nöjd
↗ till inläggetjo men ladda upp det också!
Försökte rita av min tjejs öga. Jag vart ganska nöjd
Jag ger dig beröm ! Du tecknar finfint <3
↗ till inläggetJag ger dig beröm ! Du tecknar finfint <3
Tackar :) ingen annan som har något att ladda upp?
Hittade mitt ritblock-sak med lite bilder:
↗ till inläggetHittade mitt ritblock-sak med lite bilder:
Den mittersta hade riktigt fina skuggningar
En Bmw som jag har gjort
Du har inte funderat på att bli industridesigner? De där bilderna är tillräckligt bra för det.
Riktigt fina bilder, Hoonigan.
Ritade den lite snabbt.
↗ till inläggetDu har inte funderat på att bli industridesigner? De där bilderna är tillräckligt bra för det.
Nej det har jag inte. Jag går just nu gymnasiet för att bli bilmekaniker. då bilar är mitt största intresse. Folk har sagt till mig att jag borde valt någon estetisklinje.
Det här är en Lamborghini Aventador. Den är ca 35cm lång och tog mig väldigt lång tid att göra klar. Att få främre fälgen bra tog ca 2,5 timmar. totalt så är det nog den teckning som jag har lagt ner mest tid på!
vet ej varför den vart i sepia. min pappa fotograferar alla mina teckningar då vi inte har någon skanner.
↗ till inlägget35meter? Oj det var stort :pNej det har jag inte. Jag går just nu gymnasiet för att bli bilmekaniker. då bilar är mitt största intresse. Folk har sagt till mig att jag borde valt någon estetisklinje.
Det här är en Lamborghini Aventador. Den är ca 35m lång och tog mig väldigt lång tid att göra klar. Att få främre fälgen bra tog ca 2,5 timmar. totalt så är det nog den teckning som jag har lagt ner mest tid på!
485378_10151431142699362_1654898700_n.jpg
vet ej varför den vart i sepia. min pappa fotograferar alla mina teckningar då vi inte har någon skanner.
Här var nåt jag gjorde mer nyligen:
↗ till inläggetVackraste bilden jag någonsin har skådat!
↗ till inläggetVackraste bilden jag någonsin har skådat!
Jag ska sätta mig vid min dator och skapa fler mästerverk snart.
↗ till inläggetgjorde nyss klar John Belushi. ingen fler som har några konstverk att dela?969937_10200820405024993_1773744485_n.jpg
[edit] sorry för dubbelinlägg
snyggt
har inte orkat rita något på sistone, får väl börja snart
Ibland får jag för mig att rita lite, och inget vackert kommer någonsin ut :)