💬
Logga in
Fuska.se

Återställning

37 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

lägga tillbaks de bilder jag har sparat på min datorn till min iPhone.

Starta itunes sedan ::

2.

Behöver du mer hjälp så säg bara till

Dave37 och Epixa reagerade på det här
Nivå 6 · Fuskare
V0LFI

Bra jobbat fräsig kärra.

28 Jun 2013
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #23

Hej

När jag drog in bilderna så som du visade så blev det helt fel som jag hade tänkt mig. Jag ville få alla bilderna i min "Kamerarulle" där bilderna kommer auto när man fottar men istället för det så blev det nya mappar under och sen kom alla bilder in dit istället och sen fungerar inte inte deleta bilderna heller. Hade varit gött med lite hjälp:)

såhär ser det ut

http://www.speedysha...EC/IMG-0303.PNG

Mvh

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Hej

När jag drog in bilderna så som du visade så blev det helt fel som jag hade tänkt mig. Jag ville få alla bilderna i min "Kamerarulle" där bilderna kommer auto när man fottar men istället för det så blev det nya mappar under och sen kom alla bilder in dit istället och sen fungerar inte inte deleta bilderna heller. Hade varit gött med lite hjälp:)

såhär ser det ut

http://www.speedysha...EC/IMG-0303.PNG

Mvh

Det du kan göra är att flytta över alla bilder i telefonen med att markera de, men det kommer ta lite tid.

Testa med att gå in via datorn o klistra inte in mapparna utan klistra in bilderna I de mappar som de andra bilder ligger i

29 Jun 2013
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #25
↗ till inlägget

Det du kan göra är att flytta över alla bilder i telefonen med att markera de

Om jag bara visste hur man gjorde det så hade jag kunnat sitta i några timmar för att få in dom i "Kamerarulle" mappen men tyvärr så vet jag inte hur man ska markera dom i "Kamerarulle" mappen. Jag har försökt flytta över dom men det verkade inte funka eftersom man inte kunde deleta någon bild eller något. Jag lyckades iallafall få bort bilderna med hjälp av datorn på något konstigt stt men problemet är fortfarande att jag inte kan få in bilderna i den mappen som dom ska vara på.

Hade varit snällt om någon som vet hur man gör detta skulle kunna hjälpa mig annars så är det lugnt :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Om jag bara visste hur man gjorde det så hade jag kunnat sitta i några timmar för att få in dom i "Kamerarulle" mappen men tyvärr så vet jag inte hur man ska markera dom i "Kamerarulle" mappen. Jag har försökt flytta över dom men det verkade inte funka eftersom man inte kunde deleta någon bild eller något. Jag lyckades iallafall få bort bilderna med hjälp av datorn på något konstigt stt men problemet är fortfarande att jag inte kan få in bilderna i den mappen som dom ska vara på.

Hade varit snällt om någon som vet hur man gör detta skulle kunna hjälpa mig annars så är det lugnt

Som jag märkte kan jag inte heller få in dem i Kamerarullen mappen, men egentligen spelar det ingen roll.. 

1. Börja med läggga ALLA bilder i en mapp!

2. Starta Itunes, Ta dig sedan till "bilder" fliken med iphonen inkopplad.

3. Sedan följer du dessa steg igen :)

4

5.

6. Alla bilder kommer komma i en mapp som du själv döpt.

Att man inte kan flytta in dem i "Kamerarulle" tycker jag är idiotiskt av apple att göra.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #27

Jaha okej. Tack för all hjälp jag har fått utav dig iallafall :)

V0LFI reagerade på det här
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

V0LFI <3 USE http://imageviewer.reklam/ ?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Är det din hemsida elr ? :)

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Är det din hemsida elr ?

Ja <3 

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ja <3 

Jag änvder imgur för att man kan måla osv i webbläsaren! :)

Men jag ska komma ihåg din sida!

3 Jul 2013
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag änvder imgur för att man kan måla osv i webbläsaren!

Men jag ska komma ihåg din sida!

Imgur är förrädare!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Imgur är förrädare!

Förrädare ? :)

jag tycker det är enklare att skriva in imgur.com xD xD

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Förrädare ?

jag tycker det är enklare att skriva in imgur.com xD xD

Man kan inte se vissa bilder du länkar från imgur!

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Man kan inte se vissa bilder du länkar från imgur!

Vilka!? !

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vilka!? !

Det blir svartruta med text i.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Det blir svartruta med text i.

För mig är inga bilder svarta.

Men från o med nu är det din sida som gäller xD

8 Aug 2013
Nivå 0 · Nykomling

Man kopplar i sin iphone till datorn och förmodligen kommer det komma upp itunes (kommer inte komma upp om du inte har itunes!) sedan klickar du på mobilen på itunes och sen ser du nog att det står "Återställ iphone" eller något. WARNING!! Jag kan ha fel jag kommer inte ihåg riktigt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in