Aldrig spelat det, men fastnat för League of Legends och deras hemska community.
Fast Warcraft III körde man ju som in i satan när det var aktuellt. Det är väl en mod till Warcraft? Dota?
Aldrig spelat det, men fastnat för League of Legends och deras hemska community.
Fast Warcraft III körde man ju som in i satan när det var aktuellt. Det är väl en mod till Warcraft? Dota?
Nej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.
Kör på WEST, och skippa Dota 2.
Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)
borde kört på mitt west acc
Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans.
↗ till inläggetNej LOL är inte avancerat. Det är kul. Om man är på rätt server. Tycker ni borde smaka lite mer på LOL.
Kör på WEST, och skippa Dota 2.
Se hur roligt jag har xD (Typiskt East att folk lämnar och är dåliga själva och klagar på alla andra.)
borde kört på mitt west acc
Men jag tycker du borde ge LOL en andra chans.
Har kört över 1000 matcher LoL, tycker helt enkelt att Dota 2 är roligare. Dota 2 är mycket mer komplicerat och det finns mer att fördjupa sig i än LoL där det mesta är relativt simpelt.
↗ till inläggetDet skulle vi kunna göra. Jag spelar mestadels support bara så du vet det.
Jag är inte heller speciellt bra på teamsetups och sådan heller, så det brukar sluta med att jag frågar "vem ska jag köra?" varje match
Vad bra, älskar själv att köra carry när jag får chansen.
↗ till inläggetLol stödjer med linux.Dota 2 stödjer Linux nu så jag körde ett game mot bottar. Det var väl helt okej. Men jag har typ tröttnat på spel.
↗ till inläggetDet visste jag inte, och det verkar inte heller så http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownloadLol stödjer med linux.
HoN gör det vet jag.
↗ till inläggetDet visste jag inte, och det verkar inte heller så http://signup.leagueoflegends.com/en/signup/redownload
HoN gör det vet jag.
Nej Linux stödjer lol om vi säger såhär. WINE.
Men annnars använd WINDOWS
↗ till inläggetHittar ingen native Linuxversion nånstanns.Ja men inte där.
↗ till inläggetHittar ingen native Linuxversion nånstanns.
Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat.
Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu.
↗ till inläggetLoL stödjer inte Linux. Han använder en windowsemulator (tekniskt sett ingen emulator, men ändå).Ankor.
↗ till inlägget
Allt går att lösa man är intresserad och verkligen vill. Men jag är inte kunnig om linux. Eller något annat.
Du har mycket klarare sinne än mig. Jag vet inget. Du vet allt. Jag ska vara tyst nu.
LoL i säg stödjer fortfarande inte Linux, som WASD sa han använder en windows"emulator"
↗ till inläggetEkorrar.
Har du Windows installerat?
Såfall varför använder du inte det till att köra spel på?- som lol
↗ till inläggetJag gillar inte windows och har inget behov av det.Har du Windows installerat?
Har provat lol men tyckte inte det var särskilt kul. Man levlar upp och känner RPG-känslan men sen tar ett game slut så måste man börja om igen. Och alla game är samma, det blir repetitivt.
↗ till inläggetHar du Windows installerat?
Varför inte bara försöka få allt att funka på det OSet som är gratis, och inte är kasst?
↗ till inläggetFast i Linux kan du göra mer.Kallar du Windows kasst? Vad är du för jävla bög dumledvärg. Du måste ju vara helt dum i huvudet. Windows knullar dig så jävla hårt i röven så din morsa känner det med. Du har ingen aning om vad man kan göra i Windows du vet inte ett skvatt din snorunge.
Tycker du borde lära dig att veta när käften ska öppnas. Inget tar Windows. Förstå det ditt lilla missfoster.
↗ till inläggetVarför inte?Låt mig inte bli mer irriterad.
OnTopic: Jag testade Lol, men det var inget för mig
↗ till inläggetVarför inte?
OnTopic: Jag testade Lol, men det var inget för mig
Jaha? Vadå då?
Spela själv är inte så kul, man ska helst spela med vänner så man kan göra roliga plays och leka runt lite!
↗ till inläggetJaha? Vadå då?
Spela själv är inte så kul, man ska helst spela med vänner så man kan göra roliga plays och leka runt lite!
Jag spelar gladeligen med dig. Om det är någon som är sugen.
Kan fixa fullt team utan problem med.
Själv kommer jag aldrig bli bra på lol för jag har inte känslan man måste ha när man spelar lol både vara väldigt defensiv och sen bli ofensiv gillar mer när man får springa och känna att man har fart :) :)
↗ till inläggetSjälv kommer jag aldrig bli bra på lol för jag har inte känslan man måste ha när man spelar lol både vara väldigt defensiv och sen bli ofensiv gillar mer när man får springa och känna att man har fart
Testa "Master Yi" då om du för för dig att spela.
↗ till inläggetTesta "Master Yi" då om du för för dig att spela.
Testade gick väldigt dåligt kan bara spela med shywana :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in