↗ till inläggetJag har svårt att tro att det finns någon i detta forumet där detta inte är fallet.Min farfar överlevde andra världskriget.
Skryttråden
↗ till inläggetMin mormorsfar deltog i Vinterkriget och överlevde :P
Min med. B)
↗ till inläggetFinne?Min gammelmorfar blev tvungen att delta i andra världskriget, blev fångad av ryssarna men lyckades att fly från dem och stack till Sverige.
↗ till inläggetStred han något då?Min farfar överlevde andra världskriget.
För övrigt så stred min farfar på tyskarnas sida, där bara cirka 5000-6000 man utav de över 1 miljon som deltog överlevde. :rambo:
↗ till inläggetDu du la go elle?Stred han något då?
Han föddes 1940, så han var 5 år när kriget slutade ;)
▲
▲▲
lol.
↗ till inläggetNej, tysk.Finne?
↗ till inläggetVad har din brorsa gjort?Min farfars son är far till en jävla legend.
↗ till inläggeteller kusin.Vad har din brorsa gjort?
Dumputtar.
Jag är inte ful.
Jag har en dator som funkar rätt så ofta
Jag köpte nyligen en ny dator.
Jag har en alldeles egen dator där man kan spela vilket spel som helst oavsett grafik prestanda etc
Jag tog ut hela fiende laget ensam när dem rushade våran spawn med lmg's. jag hade en Tac 45 FTW. (CoD Bo2)
Jag gick in i en gång på Operation Metrof@cked med min M240B och dödade 7 fiender ensam medans mina fega kompisar satt och väntade på att reviva mig. jag tog alla 7 och kom till baka med 4% liv. Det första jag hör från mina kompisar när jag har tagit 4 av dem är #det är helt jävla omöjligt". alla 7 fiender sköt mot mig och några stod upp och några låg på marken med feta LMG's. (BF3)
Min längsta headshot på BF3 är 2098.03 meter :3.
http://bf3stats.com/stats_360/HSW%20Raptor#360
Mitt K/D på BF3 är 3.73 på över 52k kills. Det mest är med assault eller support med As Val.
Jag dricker läskeblask :)
Jag har cyklat 3.6 mil genom åska och ösregn idag.
Snackade med Peter Wahlbeck idag.
Jag suger på LoL. B)
Jag spelar inte Lol